تدوین طرح مقابله با فساد و قانون گریزی در ادارات خراسان جنوبی
کد خبر: 4041828
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷

تدوین طرح مقابله با فساد و قانون گریزی در ادارات خراسان جنوبی

رئیس سابق مجمع بسیجیان خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله یابی مقدم بر حل مسئله است، گفت: طرحی برای مقابله با فساد و قانون گریزی در برخی ادارات آماده کرده‌ایم که بستر اجرای آن از طریق ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی استان دنبال می‌شود.

تدوین طرح مقابله با فساد و قانون گریزی در ادارات خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ابوالفضل نوفرستی، امروز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه در مراسم اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان که در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار کرد: در ادبیات مدیریت هیئت‌های اندیشه‌ورز بعد از قوه مجریه، مقننه و قضاییه به عنوان قوه چهارم مطرح هستند.

رئیس سابق مجمع بسیجیان خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله یابی مقدم بر حل مسئله است، افزود: امیدواریم هیئت های اندیشه ورز با توجه به فرمایشات رهبری و هماهنگی بین قوای سه گانه دوران پیشرو به نفع مردم و مطلومان عالم رقم بخورد.

وی با اشاره به فعالیت هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج در سطح استان، افزود: مقام معظم رهبری می فرماید: «بسیج به هیئت های اندیشه ورز نیاز دارد یکی در رأس و یکی در لایه ها»، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا چندین جلسه به صورت مجازی برگزار شد.

نوفرستی تصریح کرد: مأموریت اصلی هیئت‌های اندیشه‌ورز مساعدت و مشاورت در قلمرو سیاست‌گذاری، گفتمان‌سازی، پایش علمی و تشخیص نیازهای استانی و کشوری، شناسایی ظرفیت‌های علمی استان و ارائه پیشنهادهای عملیاتی در راستای تعالی بخشی خواهد بود.

 وی با اشاره به اینکه فساد و قانون گریزی در برخی ادارات، یادآور شد: از تمامی ظرفیت ها در دانشگاه ها و صاحب نظران استفاده کردیم و طرحی آماده کردیم که بستر اجرای آن از طریق ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی استان است.

شهریار قاسمی، مشاور ویژه اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی نیز در این مراسم گفت: با توجه به صنایع پولساز می توان کشاورزی را رونق داد.: امنیت غذایی محوری‌ترین برنامه است که بخش کشاورزی باید در این حوزه دارای برنامه‌های تحولی باشد تا بتوانیم این مهم را در سطح جامعه عملیاتی کنیم.

وی افزود: توجه به صنایع پولساز کشاورزی باعث بهبود وضعیت کشاورز می‌شود که این امر شامل توجه به فرآوری و غذای حلال است به گونه‌ای که ایجاد سردخانه زنجیره‌ای برای کشاورز مهم است که بیشترین سود را ببرد و تغییری در وضعیت او انجام شود.

مشاور ویژه اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفـت: توجه به غذا و میوه ارگانیک می‌تواند کشاورز را غنی کند و در یک فرآیند زمانی کشاورز را به سمت غنی شدن ببرد.

انتهای پیام
captcha