تلاش برای برق‌رسانی و گازرسانی به منازل مددجویان خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4037284
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

تلاش برای برق‌رسانی و گازرسانی به منازل مددجویان خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تمامی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌جنوبی در اسرع وقت شماره اشتراکات آب، برق و گاز محل سکونت را در سامانه امداد هوشمند و کار آمد ثبت کنند، اظهار کرد: تا کنون اطلاعات 18627 خانوار به شرکت گاز، 10 هزار و 200  به شرکت برق و 9486 خانوار به شرکت آب ارسال شده و همچنین بیش از 18 هزار خانوار تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند و کار آمد اطلاعات انشعابات خود را ثبت کرده‌اند.

محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی، امروز 30 بهمن‌ماه گفت: مددجویان  تحت حمایت این نهاد در اسرع وقت نسبت به ثبت اطلاعات اشتراکات آب، برق و گاز منازل خود در سامانه امداد هوشمند و کارآمد اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی (بندی تبصره ۸ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰) تمامی خانوارهای مددجو از پرداخت هزینه‌های آب و برق و گاز به شرط رعایت اصول الگوی مصرف، معاف خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 42 هزار خانوار در سطح استان تحت حمایت کمیته امداد هستند، تصریح کرد: تا کنون اطلاعات 18627 خانوار به شرکت گاز، 10 هزار و 200  به شرکت برق و 9486 خانوار به شرکت آب ارسال شده و همچنین بیش از 18 هزار خانوار تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند و کار آمد اطلاعات انشعابات خود را ثبت کرده‌اند.

عرب افزود: مددجویان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اشتراک انشعابات (آب، برق و گاز ) محل سکونت خود از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و سامانه امداد هوشمند و کارآمد به آدرس  soha.emdad.ir اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی، نام کاربری و رمز عبور برای ثبت نام مددجویان در سامانه امداد هوشمند و کار آمد را کد ملی سرپرستان خانوار اعلام کرد و یادآور شد: مددجویان باید شماره اشتراک شرکت گاز، شناسه قبض شرکت برق و کد اشتراک شرکت آب محل سکونت خود را در اسرع وقت در سامانه امداد هوشمند و کارآمد ثبت کنند.

انتهای پیام
captcha