انتشار اطلاعات و اخبار ایام دهه فجر با کار رسانه‌ای قوی
کد خبر: 4031686
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
مشاور استاندار خراسان‌جنوبی خواستار شد:

انتشار اطلاعات و اخبار ایام دهه فجر با کار رسانه‌ای قوی

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: اخبار و محتواهای تولیدی ویژه ایام ا لله دهه فجر با #طلوع  ۴۳ نوید ایران قوی، منتشر می‌شود.

محمود مقامی، مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمود مقامی، مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، امروز ۶ بهمن ماه در جلسه کمیته تخصصی دستگاه‌های اجرایی دهه فجر انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: هدف از این اقدام، یکپارچه سازی اخبار و اطلاعاتی است که از حوزه های مختلف در ایام دهه فجر تولید و منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: با همفکری های صورت گرفته، مقرر شده است امسال در حوزه اطلاع رسانی پروژه ها و برنامه‌ها، پررنگ تر از سال‌های گذشته عمل شود و در این زمینه باید از ظرفیت خبرگزاری‌ها نیز بهره ببریم.

به گفته وی؛ در ایام الله دهه مبارک فجر باید از ظرفیت  های موجود در فضای مجازی که مورد تأیید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است نیز نهایت بهره را ببریم.

مشاور استاندار با تأکید بر تکلیف دستگاه های اجرایی مبنی بر فضاسازی محیطی و حمایت از  مساجد محلات مجاور در این راستا، یادآور شد: تقویم و برنامه زمان بندی میز خدمت مدیران هر چه سریعتر اعلام شود تا در سطح وسیعی اطلاع رسانی شود.

مقامی اظهار کرد: اگر در زمینه نگاه به ایران از منظر ریاست محترم جمهوری اسلامی، بیانیه گام دوم، دولت و فجر انقلاب اسلامی، در ادارات یادداشتی موجود است، با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،  در روزنامه‌ها و کانال‌های خبری چاپ شود.

وی افزود: باید در بنرها، علاوه بر اطلاع رسانی درخصوص پروژه‌های عمرانی، مجموعه‌ای از اقدامات بصیرتی با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نگاه معظم له به فجر 43 ، شروع به کار دولت و سخنان ریاست جمهوری اسلامی نیز مدنظر باشد.

به گفته وی؛ در تولید محتوا باید نگاه بصیرتی حکم فرما باشد و از کلید واژه هایی نظیر مبارزه با فساد، عدالت، نیروی جوان پیشران کشور، تولید، نگاه به آینده، نوع نگاه دولت به مردم و بالعکس و... بهره برداری شود.

مقامی بیان کرد: با برپایی جلسه‌ای با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند و استاندار، کار تبیینی ما در حوزه دستگاه‌های اجرایی و ادارات آغاز می شود.

وی ادامه داد: لازم است بر اساس شرایط هر حوزه و با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی  نشست بصیرتی ویژه‌ای نیز با حضور همکاران و خانواده‌های پرسنل برگزار شود لذا مجموعه پایگاه بسیج و شورای اقامه نماز ادارات، زمانی را مشخص نمایند تا این گردهمایی پیش از دهه  فجر برگزار شود تا سرآغاز جلسات بصیرتی ما در طول این ایام خجسته نیز باشد.

انتهای پیام
captcha