جهادگران یاری‌رسان سیل‌زدگان شدند
کد خبر: 4029387
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲

جهادگران یاری‌رسان سیل‌زدگان شدند

مسول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه رسالت بسیج مردم‌داری و دفاع از مظلوم است، اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های روز گذشته در استان و آب‌گرفتگی برخی از منازل، معابر و مسدود شدن مسیرهای روستایی گروه‌های جهادی آتش به اختیار در حال خدمت‌رسانی و آماده‌باش هستند.

مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان‌‌جنوبی، شب گذشته، 27 دی‌ماه در سخنانی اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های روز گذشته در استان  و آب‌گرفتگی برخی از منازل، معابر و مسدود شدن مسیر‌های روستایی گروه‌های جهادی آتش به اختیار در حال خدمت‌رسانی و آماده‌باش هستند.

وی گفت: تاکنون بیش از ۲۴۰ جهادگر بسیجی در قالب ۲۵ گروه جهادی از شب گذشته در روستاهای استان با اولویت شهرستان‌های سرایان و فردوس نسبت به کمک و خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه اقدام کرده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان‌‌جنوبی افزود: علاوه بر آن تاکنون ۶۸ گروه جهادی در استان برای کمک به حوادث احتمالی سیل اعلام آمادگی کرده‌اند.

هنری یادآور شد: جهادگران در بازگشایی معابر و تخلیه آب منازل، کمک به دامداران و جابجایی دام زنده، توزیع سبد معیشتی و سرکشی از بافت فرسوده و لایروبی آن تاکنون اقدام کرده و مثل همیشه در کنار مردم حاضر و آماده‌باش خواهند بود.

انتهای پیام
captcha