۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان‌جنوبی ‌آزاد شدند
کد خبر: 4028849
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹

۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان‌جنوبی ‌آزاد شدند

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان‌جنوبی گفت: از سال گذشته تاکنون به برکت مکتب شهید سلیمانی ۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان جنوبی ‌آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در خراسان جنوبی به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، غلامرضا روشان، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان‌جنوبی، شامگاه شنبه، ۲۵ دی‌ماه در یادواره سردار دل‌ها و ۲۶ شهید وابسته به کارکنان اداره‌کل زندان‌های خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: در سال جاری هشت یادواره شهدا به نام سردار حاج قاسم سلیمانی به همت اداره‌کل زندان‌های خراسان‌جنوبی در شهرستان‌ها برگزار شده است که پنج هزار نفر در این یادواره‌ها شرکت کردند.

وی با بیان اینکه ۱۸ درصد از کارکنان زندان‌های استان از خانواده شهدا و ایثارگران هستند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با عنوان مکتب حاج قاسم، ۸۹ زندانی جرائم غیرعمد در استان به همت دادگستری خراسان‌جنوبی، انجمن حمایت از زندانیان، ستاد دیه و خیرین در استان آزاد شدند که این تعداد زندانی به تعداد ۶۳ سال سن شهید سلیمانی و ۲۶ شهید وابسته به اداره‌کل زندان‌های استان بوده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در مجموع از سال گذشته تاکنون به برکت مکتب شهید سلیمانی ۵۰۰ زندانی جرائم غیر عمد در خراسان‌جنوبی ‌آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از خانواده ۲۶ شهید وابسته به کارکنان اداره‌کل زندان‌های استان هم تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha