سربازی که از دیه ۵۲ میلیون تومانی گذشت
کد خبر: 4020474
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

سربازی که از دیه ۵۲ میلیون تومانی گذشت

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل خراسان‌جنوبی گفت: یک سرباز وظیفه که از نیشابور خراسان‌رضوی در بیرجند خدمت می‌کرد، از دیه ۵۲ میلیون تومانی راکب موتورسیکلت متخلف گذشت و رضایت خود را تقدیم دستگاه قضا کرد.

گذشت سرباز وظیفه در بیرجند به گزارش ایکنا، به نقل از دادگستری کل خراسان‌جنوبی، علیرضا رستگاری، شب گذشته 21 آذرماه اظهار کرد: اردیبهشت سال جاری بود که یک راکب موتورسیکلت بدون توجه به دستور ماموران ایست و بازرسی علی‌آباد بیرجند اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: هنگام فرار راکب، موتورسیکلت با سرباز شیفت ایست و بازرسی برخورد کرد و سرباز وظیفه از ناحیه دست و پا مصدوم شد.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: سرباز و راکب به دلیل واژگونی موتورسیکلت به اورژانس منتقل شدند و در پی شکایت سرباز، راکب متخلف به ۵۲ میلیون تومان دیه محکوم شد؛ با توجه به اینکه موتورسیکلت بیمه داشته سرباز می‌توانست دیه را از بیمه بگیرد که پس از مشورت با خانواده از اخذ دیه منصرف شده است.

رستگاری با بیان اینکه این سرباز اهل شهرستان نیشابور است، اظهار کرد: باید روحیخ بخشش را از این جوان یاد گرفت و درسی باشد برای طلبکارانی که به علت میزران کمی بدهی فردی را به زندان می‌اندازند؛ کمی بخشش را در زندگی خود از یاد نبریم.

 

انتهای پیام
captcha