توسعه صندوق‌های قرض الحسنه با کمک خیران در دستور کار است
کد خبر: 4020336
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

توسعه صندوق‌های قرض الحسنه با کمک خیران در دستور کار است

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: توسعه صندوق‌های قرض الحسنه با کمک خیران در دستور کار است و در همین راستا بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان، صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد همکاری دارند.

سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی، امروز ۲۱ آذرماه در رزمایش کمک‌های مومنانه و اهدای جهیزیه و بخاری بین نوعروسان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان با اشاره به جایگاه انفاق و احسان اظهار کرد: بسیاری از افراد جامعه سرمایه دار هستند اما نمی توانند انفاق کنند و خداوند این نعمت را از آنان گرفته است.

وی با بیان اینکه خداوند در کمک‌های مومنانه به انسان وسعت رزق و پاداش می‌دهد، بیان کرد: پیامبر(ص) فرمودند: «هر كه یک درهم در راه خدا بدهد، خداوند برايش هفتصد ثواب مى‌نويسد».

وی ادامه داد: خدمت به جامعه و نیازمندان باید صادقانه و رنگ و بوی خدایی داشته باشد؛ توسعه صندوق های قرض الحسنه با کمک خیران در دستور کار است و در همین راستا بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان، صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد همکاری دارند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی به لزوم کمک خیران برای تکمیل مسکن محرومان روستایی و انتقال زیرساخت ها و انشعابات به منازل نیازمندان اشاره و بیان کرد: باید همگان برای توسعه فرهنگ قناعت و همدلی و مواسات و تکیه بر توان داخلی در سطح جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: انفاق و کمک مومنانه راهبرد بزرگی در اسلام است که امام راحل و رهبر معظم انقلاب آن را در سطح جامعه پیاده کردند.

انتهای پیام
captcha