3500 دانش‌آموز خراسان‌جنوبی عضو انجمن‌های اسلامی هستند
کد خبر: 4018139
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷

3500 دانش‌آموز خراسان‌جنوبی عضو انجمن‌های اسلامی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از عضویت سه هزار و 500 دانش‌آموز دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی در انجمن اسلامی در 180 مدرسه استان خبر داد.

محمد علی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، شب گذشته، 12 آذرماه در سخنانی اظهار کرد: رسالت مهم انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در مدارس تقویت بنیه اعتقادی، علمی و هویت‌بخشی دینی در بستر تأسی از آموزه‌های اصیل اسلامی است.

وی با اشاره به جشنواره ملی رسانه‌های دانش‌آموزی رسانش از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان با مشارکت دانش‌آموزان دختر و پسر دوره‌های متوسطه اول و دوم، تصریح کرد: این جشنواره در حوزه رسانه‌های مکتوب و چندرسانه‌ای در  قالب‌های پادکست صوتی، اینفوگرافیک، پوستر، تیزر، رادیو مدرسه، روزنامه دیواری، سایت و وبلاگ، فیلم کوتاه، کانال در فضای مجازی، گزارش تلویزیونی، مستند، موشن گرافیک نشریه، نشریه الکترونیک، نشریه تک برگی، نماهنگ و اپلیکیشن برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، آموزش شبکه دانش‌آموزی، تقویت جایگاه انجمن اسلامی مدارس، شناسایی الگوهای مطلوب از فعالیت‌های تربیتی و تشکیلاتی، دستیابی به رصد و تحلیل مناسب از عملکرد تشکل در تمام سطوح و ایجاد فضای با نشاط تربیتی و پرورشی را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از اجرای طرح سرگذشت پژوهی بانوان مجاهد در سه مدرسه مرکز استان خبر داد و بیان کرد: در هفتمین دوره سرگذشت پژوهی، یادواره شهری لشکر فرشتگان و جشنواره ملی رسانه‌های دانش‌آموزی رسانش، انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان موفق به کسب هشت رتبه برتر کشوری شده و علاوه بر این دبیرستان علوم و معارف اسلامی دخترانه صدرا به‌عنوان انجمن اسلامی برتر کشور معرفی شد.

واقعی یادآور شد: با تسلط بر مبانی فکری و عقیدتی می‌توان هجمه‌های گسترده دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را  بی‌اثر ساخت.

انتهای پیام
captcha