۲ دی؛ زمان برگزاری مجمع عمومی استان تهران
کد خبر: 4017968
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹

۲ دی؛ زمان برگزاری مجمع عمومی استان تهران

براساس مصوبه بیست و چهارمین جلسه هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران، مقرر شد تا مجمع عمومی این اتحادیه، دوم دی‌ماه برگزار شود.

۲ دی؛ زمان برگزاری مجمع عمومی استان تهران / تمدید مهلت نام‌نویسی کاندیداهای هیئت مدیره و بازرسیبه گزارش ایکنا، بنابر پایان دوره مدیریت اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران و براساس مصوبه بیست و چهارمین جلسه هیئت مدیره این استان در ۱۰ آذرماه، مقرر شد تا مجمع عمومی این اتحادیه، دوم دی‌ماه برگزار شود.


بیشتر بخوانید:


طی هماهنگی‌های به عمل آمده این جلسه، ساعت ۱۰ صبح دوم دی‌ماه در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار خواهد شد.

این مجمع با استماع گزارش میثم طاهرآبادی، مدیرعامل اتحادیه استان تهران، بررسی و تصویب تراز مالی اتحادیه و برگزاری انتخابات و رای‌گیری برای هیئت مدیره و بازرسی همراه خواهد بود.

همچنین با توجه به این امر و براساس مصوبه جلسه اخیر هیئت مدیره اتحادیه، داوطلبانی که نتوانستند در موعد پیشین برای کاندیدایی هیئت مدیره و یا بازرسی اقدام کنند، تا ۱۵ آذرماه فرصت دارند تا نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال مدارک از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۹۲۴۰۹۶۲۶ اقدام کنند.

فرم ثبت نام داوطلبین

دعوتنامه مجمع عمومی استان تهران

انتهای پیام
captcha