برگزاری جشنواره هنری «عقیله» در رباط‌کریم
کد خبر: 4017610
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

برگزاری جشنواره هنری «عقیله» در رباط‌کریم

جشنواره هنری «عقیله» به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و با هدف پاسداشت شهدا و رزمندگان مدافع حرم در رباط‌کریم برگزار می‌شود.

جشنواره هنری عقیلهبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی تهران، حجت‌الاسلام حسین رواز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، 10 آذرماه جاری، از برگزاری اولین جشنواره هنری «عقیله» در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشنواره به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و با هدف پاسداشت شهدا و رزمندگان مدافع حرم و با همکاری حوزه هنری استان تهران، دفتر امام جمعه، تبلیغات اسلامی، شبکه نما، اداره اوقاف و تولیت امامزاده عمادالدین(ع) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوعات این جشنواره در پنج بخش است، افزود: شعر آئینی با موضوع محور مقاومت و شهدای مدافع حرم، پوستر، عکس‌نوشته، تایپوگرافی، پادکست صوتی، موشن‌استوری، سخنوری، مجری‌گری و بخش ویژه کودکان و نونهالان با مضموم نقاشی درباره محور مقاومت و شهدای مدافع حرم از بخش‌های مختلف جشنواره هنری عقیله است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم با اشاره به اینکه برای برگزیدگان نفر اول در هر بخش مبلغ یک میلیون تومان جایزه اهدا خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان تا ١٧ آذرماه جاری فرصت دارند آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های تلگرام، ایتا و واتساپ به شماره ٠٩٢٢۶۴٢٢٨٠٧ و آی دی aghileh_admin@ ارسال کنند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام
captcha