تفکر بسیجی باید در دانشگاه احیا شود
کد خبر: 4016557
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

تفکر بسیجی باید در دانشگاه احیا شود

مسئول بسیج اساتید علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه باید تفکر بسیجی را در دانشگاه احیا کنیم، اظهار کرد: تدریس اصول و مبانی دفاع مقدس در دانشگاه اهمیت خاصی دارد و انتظار می‌رود دانشجویانی تربیت کنیم که انسان‌هایی متعهد بوده و عشق خدمت به مردم داشته باشند.

محمدرضا میری، مسئول بسیج اساتید علوم پزشکی بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، محمدرضا میری، مسئول بسیج اساتید علوم پزشکی بیرجند، ششم آذرماه با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی، گفت: بسیج متعلق به همه اقشار جامعه بوده که همواره با جذب حداکثری پذیرای قشرهای مختلف با سلایق متفاوت است.

وی با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند بسیج دانشجویی، جامعه پزشکی و همچنین بسیج اساتید و کارکنان در سالیان اخیر، افزود: بین مجموعه‌های مختلف بسیج در دانشگاه باید همکاری سازنده‌ای وجود داشته باشد و برای گام برداشتن در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب باید هماهنگی قوی‌تر و مستحکم‌تری را شاهد بود.

میری به نقش اساسی کارمندان در موفقیت و پیشبرد اهداف دانشگاه اشاره و بیان کرد: هر فردی اعم از دانشجو، کارمند و استاد در هر سطح و جایگاهی که قرار دارد باید وظایف خود را به‌درستی و به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

رئیس دانشکده بهداشت تصریح کرد: باید تفکر بسیجی را در دانشگاه احیا کنیم؛ تدریس اصول و مبانی دفاع مقدس در دانشگاه اهمیت خاصی دارد و انتظار می‌رود دانشجویانی تربیت کنیم که انسان‌هایی متعهد بوده و عشق خدمت به مردم داشته باشند.

میری با بیان اینکه اگر کار خوب برای مردم انجام دهیم قطعا مورد رضای خداوند و اهل بیت(ع) قرار خواهد گرفت، افزود: هر کدام از ما در هر جایگاهی که باشیم می‌توانیم اثرگذار باشیم و بنده به‌عنوان یک معلم ۳۰ سال خدمت معتقدم یادگیری در یک محیط دوستانه و عاطفی مثمرثمرتر است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه استادی یک منش و رفتار است، گفت: استاد بسیجی خوب باید طوری رفتار کند، که منش او برای دیگران الگو باشد.

میری با بیان اینکه بسیج اساتید دانشگاه بیشترین تعاملات را با بسیج جامعه پزشکی دارد، گفت: تشکیل حلقه‌های معرفتی، برگزاری تالارهای گفت‌و‌گو و برگزاری طرح اندیشه تمدن‌ساز از فعالیت‌هایی است که در بسیج اساتید اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha