اهدای ۵۳ هزار تبلت به دانش‌آموزان از سوی «مجمع جهانی سادات»
کد خبر: 4015235
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
جواد حسینی خبر داد:

اهدای ۵۳ هزار تبلت به دانش‌آموزان از سوی «مجمع جهانی سادات»

جانشین وزیر آموزش و پرورش در طرح هدایت، از اهدای ۵۳ هزار تبلت به دانش‌آموزان محروم و دو هزار تبلت به دانش‌آموزان سادات از سوی تشکل مردم‌نهاد مجمع جهانی سادات خبر داد.

اهدای ۵۳ هزار تبلت به دانش آموزان از سوی «مجمع جهانی سادات»

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سیدجواد حسینی، جانشین وزیر آموزش و پرورش در طرح هدایت اظهار کرد: تشکل مردم‌نهاد مجمع جهانی سادات ۵۳ هزار تبلت به دانش‌آموزان محروم و دو هزار تبلت به دانش‌آموزان سادات فاقد تجهیزات هوشمند آموزشی، مدارس استثنایی اهدا کرد.
وی افزود: ۳۰ درصد از دانش‌آموزان به دلیل عدم برخورداری از شبکه اینترنتی یا نداشتن وسیله هوشمند ارتباطی از اتصال به شبکه شاد محروم هستند که از طریق پیاده‌سازی اطلس آموزشی و سایر روش‌ها به تحصیل مشغول هستند.
حسینی تصریح کرد: نداشتن وسایل هوشمند ارتباطی، چهره خشنی از نابرابری تحصیلی را نشان داد و برای تأمین تجهیزات هوشمند آموزشی ویژه دانش‌آموزان فاقد تجهیزات هوشمند آموزشی، طرح هدایت در آموزش و پرورش اجرایی شد.
حسینی با بیان این که تاکنون ۳۶۱ هزار تبلت و گوشی هوشمند در قالب طرح هدایت برای دانش‌آموزان مشمول طرح به همت خیرین تهیه شده است، گفت: در ایام پساکرونا نیز آموزش‌های مجازی به عنوان آموزش‌های مقوم، مکمل و معکوس در آموزش و پرورش ادامه خواهد یافت.
تشکل مردم‌نهاد مجمع جهانی سادات در حوزه آموزش خیریه‌ای ویژه سادات فعالیت می‌کند و اهدای ۵۳ هزار تبلت به دانش‌آموزان سادات نیازمند برای پیشگیری از آسیب تحصیلی و حمایت از ۱۹۰ هزار دانش‌آموز سادات از جمله فعالیت‌های این مؤسسه در حوزه دانش‌آموزی است.
همچنین این مؤسسه برای تمامی دانش‌آموزان سادات فاقد تجهیزات هوشمند آموزشی کشور تبلت تهیه کرده است که به مرور به نمایندگان آموزش و پرورش استان‌ها تحویل خواهد شد.
انتهای پیام
captcha