گروه‌های جهادی مورد حمایت قرار می‌گیرند/ تسریع در تصویب اصلاحیه قانون بسیج سازندگی
کد خبر: 4014671
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
سردار زهرایی:

گروه‌های جهادی مورد حمایت قرار می‌گیرند/ تسریع در تصویب اصلاحیه قانون بسیج سازندگی

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با درخواست از مجلس در مورد تصویب اصلاحیه قانون بسیج سازندگی و حمایت همه‌جانبه از گروه های جهادی، گفت: با تصویب این قانون فضای مقدس گروه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی بیش از پیش مملو از جوانان و تحقق مطالبه رهبری در 100 برابر کردن تشکل جهادی می‌شود.

گروه‌های جهادی مورد حمایت قرار می‌گیرند/ تسریع در تصویب اصلاحیه قانون بسیج سازندگیبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج سازندگی، محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور امروز، 29 آبان‌ماه در جمع جهادگران بسیجی استان سمنان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در محرومیت‌زدایی، خدمات مؤمنانه و امورات حل مسئله در حواشی روستاها جانانه پای این انقلاب ایستادند، گفت: جهادگران با دستان پرتوان خود گره از مشکلات مستضعفین و محرومین باز کردند.

وی در ادامه افزود: گروه‌های جهادی مصداق بارز آیه‌های قرآن و سفیران کار و تلاش در بین مردم و مستضعفین هستند.

زهرایی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، بسیج گام دوم و بسیج پاره تن دوم را می‌سرایند، اظهار کرد: این سیره ما می‌توانیم و بسیج کنندگی مردم و در کنار هم و مشابه جهاد حرکت گونه حرکت اول انقلاب تا تمدن سازی نوین انقلاب اسلامی توسط گروه‌های جهادی به عنوان مؤلفه‌های قوی شدن ایران اسلامی استمرار خواهند داشت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه 42 هزار گروه جهادی در سطوح مختلف ویژه و فعال و تازه تاسیس داریم، بیان کرد: گروه‌های جهادی تخصصی در اقشار 22 گانه نیز مشغول به فعالیت هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: این گروه‌های جهادی مرهون تدبیر حکیمانه عظمای ولایت در 17اردیبهشت 79 هستند؛ آنجایی که علم و پرچم جریان جهادی کشور از جهادسازندگی به نام مقدس بسیج و بسیج سازندگی توسط رهبری سپرده شد.

به گفته این مسئول؛ جوانان ثابت کردند که بر اساس پیام 9 بندی رهبر انقلاب هم در بعد کمی و هم کیفی و هم در گفتمان سازی عمومی جهادی و هم در تکثیر بلاد اسلامی موفق عمل کردند.

وی با اشاره به فعالیت پنج هزار و 200 گروه جهادی در طول هفته بسیج گفت: بیش از 57 هزار جهادگر بسیجی به مناطق محروم در طول 8 روز عزیمت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با درخواست از مجلس شورای اسلامی در مورد تصویب اصلاحیه قانون بسیج سازندگی و حمایت همه جانبه از گروه‌های جهادی، افزود: با تصویب این قانون فضای مقدس گروه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی بیش از پیش مملو از جوانان و تحقق مطالبه رهبری در 100 برابر کردن تشکل جهادی شود.

انتهای پیام
captcha