وحدت فرا‌بخشی باهدف توسعه گردشگری مذهبی
کد خبر: 4007508
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
در دیدار علی‌اصغر شالبافیان با رئیس سازمان حج و زیارت مطرح شد؛

وحدت فرا‌بخشی باهدف توسعه گردشگری مذهبی

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر تجمیع ظرفیت‌های فرا‌بخشی به‌منظور توسعه زوایای مختلف صنعت گردشگری کشور از جمله گردشگری مذهبی تأکید کرد.

وحدت فرا بخشی باهدف توسعه گردشگری مذهبی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ظهر امروز علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری کشور با علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت دیدار کرد.

در این نشست، معاون گردشگری ضمن تأکید بر بسترهای مساعد همکاری، وجود ظرفیت‌های متنوع در وزارت گردشگری و سازمان حج و زیارت را امکانی قابل اتکا به‌منظور توسعه گردشگری کشور به‌ویژه در بخش گردشگری زیارتی و مذهبی عنوان کرد.

او با اشاره به اینکه تجمیع ظرفیت‌های موجود و تقویت تعاملات فرا بخشی در این حوزه امکان استفاده بیشتر از فرصت‌های موجود در بازارهای هدف گردشگری مذهبی را فراهم خواهد آورد؛ تأکید کرد: باز شدن مرزها و حرکت به‌سوی دوران پسا‌کرونا سبب بروز زمینه‌های مساعد برای همکاری بیشتر می‌شود که بی‌شک ایجاد حداکثر سازی هماهنگی بین ‌بخشی و اعتماد‌سازی مخاطبان در کنار تمرکز و فعال‌سازی بازارهای هدف این حوزه می‌تواند نقش مؤثری در رونق و شکوفایی این شاخه مهم از صنعت گردشگری کشور ایفا کند.

شالبافیان در پایان گفت: تداوم و حفظ روند رعایت پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی در تأسیسات گردشگری کشور و ایجاد محیط میزبانی امن، پیش‌شرط و لازمه رونق گردشگری مذهبی کشور به شمار می‌آید که این مهم با همکاری مستقیم وزارت گردشگری و سازمان حج و زیارت تسریع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha