ثبت‌نام در جشنواره قرآنی هدهد تا ۱۵ آبان ادامه دارد
کد خبر: 4007305
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد:

ثبت‌نام در جشنواره قرآنی هدهد تا ۱۵ آبان ادامه دارد

ثبت‌نام در جشنواره قرآنی هدهد تا ۱۵ آبان‌ماه ادامه دارد و تمامی اساتید و کارکنان (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی) و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به آدرس http://quran.behdasht.gov.ir/login در این جشنواره که در سه مرحله دانشگاهی، سراسری و ملی برگزار می‌شود، ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام در جشنواره قرآنی هدهد تا ۱۵ ابان ماه ادامه داردبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، در ادامه روند ثبت‌نام بیست‌و‌ششمین جشنواره قرآنی هدهد، محمد دهقانی فیروزآبادی، ریاست دانشگاه در بخش قرائت ترتیل و معارفی این جشنواره ثبت‌نام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، جشنواره قرآنی را فرصتی بسیار ارزشمند در راستای کسب معارف دینی و محک زدن توانایی‌های افراد در زمینه‌های مختلف برشمرد و بار دیگر بر حضور تمامی دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این جشنواره تأکید کرد.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: حضور در این جشنواره علاوه بر لوح تقدیر و هدایای نقدی برای برگزیدگان در هر مرحله، دارای امتیاز فرهنگی ویژه اساتید، نمره آموزشی ویژه کارکنان و برخورداری از امتیازات فرهنگی و قرآنی ویژه دانشجویان نیز است.

وی بیان کرد: ثبت نام در جشنواره قرآنی هدهد تا ۱۵ آبان‌ماه ادامه دارد و تمامی اساتید و کارکنان (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی) و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به آدرس http://quran.behdasht.gov.ir/login در این جشنواره که در سه مرحله دانشگاهی، سراسری و ملی برگزار می‌شود، ثبت‌نام کنند.

دهقانی فیروزآبادی یادآور شد: همچنین کسانی که ثبت‌نام به هر دلیلی برای آنان مقدور نیست، می‌توانند با دبیرخانه این جشنواره با شماره ۰۵۶۳۲۳۹۵۳۳۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha