تولید ۷ اثر فاخر خوشنویسی طی هفته وحدت در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4006846
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴

تولید ۷ اثر فاخر خوشنویسی طی هفته وحدت در خراسان‌جنوبی

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی به تولید هفت اثر فاخر خوشنویسی طی هفته وحدت اشاره کرد و افزود: این آثار توسط استاد «مهدی اسماعیلی مود» یکی از خوشنویسان ممتاز کشوری با همکاری حوزه هنری استان تهیه شده است و تا پایان این هفته رونمایی می‌شود.

تولید 7 اثر فاخر خوشنویسی طی هفته وحدت در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان‌جنوبی، مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی، شب گذشته، 28 مهرماه به رسانه‌های گروهی گفت: وجود پیامبر نازنین اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، مهم‌ترین رکن برای تحکیم پایه‌های وحدت و همدلی است و به همین دلیل در عصر کنونی باید مؤلفه‌های این وحدت و همدلی بیش از گذشته تقویت شود.

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی الگوی وحدت و همدلی در کشور است و مردم این استان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تمامی عرصه‌ها حضور حماسی در صحنه داشته‌اند و به الگوی عینی برای کشور تبدیل شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت گفت: به مناسبت گرامیداشت این هفته شب شعری با عنوان «وحدت، انسجام و همدلی» با حضور شاعران برجسته خراسان جنوبی به منظور بزرگداشت مقام پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهمیت برقراری وحدت و همدلی برگزار می‌شود.

کریمیان ادامه داد: در راستای گرامیداشت این هفته مرحله تولید نماهنگ «حضرت خاتم» به کارگردانی «سعید فوداجی» و تهیه کنندگی حوزه هنری خراسان‌جنوبی کلید خواهد خورد و این نماهنگ در فضای مجازی برای علاقه‌مندان منتشر خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی به تولید 7 اثر فاخر خوشنویسی طی هفته وحدت اشاره کرد و افزود: این آثار توسط استاد «مهدی اسماعیلی مود» یکی از خوشنویسان برجسته کشوری با همکاری حوزه هنری استان تهیه شده است و تا پایان این هفته رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی هفته وحدت 10 عنوان برنامه در استان اجرا می‌شود، یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌های حوزه هنری برای بزرگداشت هفته وحدت، دیدار با خانوده یکی از رزمندگان اهل تسنن استان است که در دستور کار قرار دارد و برنامه‌های هنری مختلفی در سطح استان از جمله رونمایی از کتاب نیز طی این هفته اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha