ضعف بسیاری در قانون امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد
کد خبر: 3999410
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

ضعف بسیاری در قانون امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ضعف بسیاری در قانون امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد، گفت: دشمن با همه قوا به میدان آمده است تا ارکان نظام جمهوری اسلامی را به هم بریزد و برای مقابله با این هجمه‌ها باید بخش‌های فرهنگی را تقویت کنیم.

ضعف بسیاری در قانون امر به معروف و نهی از منکر وجود داردبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، ۳۱ شهریور در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون بیرجند، اظهار کرد: اساس و مبنای اسلام بر امر به معروف و نهی از منکر پایه‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه ضعف بسیاری در قانون امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد، گفت: دشمن با همه قوا به میدان آمده است تا ارکان نظام جمهوری اسلامی را به هم بریزد و برای مقابله با این هجمه‌ها باید بخش‌های فرهنگی را تقویت کنیم و اصلاحاتی در این قانون صورت گیرد.

قاسمی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از شئونات رهبری در نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به بحث تشکیل گروه‌های مطالبه‌گر و طلایه‌داران امر به معروف، بیان کرد: گروه‌های مطالبه‌گری بیشترین نقش را در اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر دارند و این قانون در سال 94 به تصویب رسید و 19 دستگاه اجرایی عضو شورای امر به معروف هستند.

قاسمی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیشتر به کارهای زیربنایی و تشکیل طلایه‌داران پرداخته است و در صحنه‌های میدانی حضور فعالی نداشته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک واجب فراموش شده است، گفت: این تکلیف بر روی زمین مانده است و متأسفانه این دو فریضه در جامعه پررنگ دیده نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha