دومین پویش «سفیران حسینی» در بیرجند آغاز شد
کد خبر: 3999306
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
به همت دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی؛

دومین پویش «سفیران حسینی» در بیرجند آغاز شد

دومین پویش «سفیران حسینی» در قالب موکب‌های مجازی اربعین به همت دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی برگزار شد.

دومین پویش سفیران حسینی در بیرجند آغاز شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ایرج مهدی‌زاده، مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوب، ۳۰ شهریورماه در آیین سوگواری «سفیران حسینی» که به‌صورت حضوری و برخط و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر بیرجند برگزار شد، گفت: به‌مناسبت ایام اربعین و عزاداری امام حسین(ع) مراسم سوگواری در قالب موکب‌های مجازی از سوی دبیرخانه دومین پویش «سفیران حسینی» دانشگاه فرهنگیان در این استان برگزار شد.

وی، هدف از برگزاری پویش سراسری سفیران حسینی را آشنایی با مکتب اهل بیت(ع) و زنده نگه‌ داشتن قیام عاشورا همچنین آشنایی با ارزش‌های به جا مانده از مکتب امام حسین(ع) بیان کرد و افزود: این پویش هر سال برگزار می‌شود و دامنه پوشش ما کل کشور و به‌صورت مجازی است.

وی بیان کرد: قبل از شیوع کرونا دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز موکب‌هایی را در کشور عراق و داخل کشور برپا می‌کردند که اکنون موکب‌ها به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

مهدی‌زاده اظهار کرد: دومین پویش سفیران حسینی با عنوان «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» و با محوریت مدیریت امور پردیس‌های استان قزوین از شنبه، ۲۷ شهریورماه آغاز شد و تا دوشنبه، پنجم مهرماه هر شب با محوریت یک استان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha