اجرای 60 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3998526
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

اجرای 60 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از اجرای بیش از 60 برنامه متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی در ایام هفته دفاع مقدس خبر داد.

اجرای 60 برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی طی هفته دفاع مقدس در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، ناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، 28 شهریورماه، بیان کرد: در این ایام برگزاری جشنواره استانی شعر دفاع مقدس، برپایی کارگاه هم‌نویسی و نمایشگاه خوشنویسی و همچنین کارگاه نمایش‌نویسی با موضوع دفاع مقدس را خواهیم داشت.

وی به اکران فیلم سینمایی درخت گردو به‌عنوان فیلم برگزیده جشنواره فجر نیز اشاره کرد و افزود: حمایت از تولید و اجرای دو نمایش با موضوع دفاع مقدس و تولید محتوا و عکس‌نوشته جهت انتشار در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال است.

نبی‌زاده از برگزاری محفل انس با قرآن به نیت اهدای ثواب آن به ارواح طیبه شهدای دفاع مقدس و دو هزار شهید استان سخن گفت و یادآور شد: در این ایام علاوه بر رونمایی از کتاب با موضوع دفاع مقدس، از قاریان و حافظان رزمنده، جانباز و آزاده تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه به‌مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد هفته دفاع مقدس از 41 رزمنده استان از سوی ستاد تجلیل خواهد شد، ادامه داد: یک نفر از این افراد، هنرمندی ایثارگر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: تأکید و تبیین نشریات و خبرگزاری‌های استان در راستای انتشار مطالب مرتبط با دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه تصاویر شهدای هنرمند و تشکیل کمیته هنری نمایشی ادبیات و رسانه دفاع مقدس نیز در این هفته انجام می‌شود.

نبی‌زاده با اشاره به تهیه و توزیع وصیت‌نامه شهدای هنرمند از طریق اتوماسیون اداری، گفت: نشست‌های بصیرتی و روشنگری ویژه بسیجیان اداره‌کل و مراسم زیارت عاشورا و قرائت زیارت اربعین در طول هفته دفاع مقدس نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha