کمک‌ دو میلیارد ریالی خیران به بخش کرونای بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند
کد خبر: 3998421
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴

کمک‌ دو میلیارد ریالی خیران به بخش کرونای بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند

رئیس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند از کمک‌ دو میلیارد ریالی خیران هیئت عزاداری و خیران ایرانی مقیم کشورهای خارجی به بخش کرونای این بیمارستان خبر داد.

کمک‌ دو میلیارد ریالی خیران به بخش کرونای بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجندمسعود ضیایی، رئیس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: از ابتدای کرونا شاهد بروز فداکاری‌ها و انجام امور خیر در عرصه سلامت بودیم که این امر روند درمان بیماری را ارتقا می‌دهد.

وی افزود: اخیرا مسئولان هیئت جان‌نثاران الحسین(ع) بیرجند مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال از کمک‌های خیرخواهانه مردم را برای خرید چهار مانیتور برای بخش کرونای بیمارستان ولیعصر(عج) اهدا کردند.

این متخصص عفونی با بیان اینکه از ابتدای کرونا، شاهد این لحظه‌ها بوده‌ایم که امیدواریم تداوم داشته باشد، افزود: تعدادی از نیکوکاران ایرانی مقیم آمریکا و کانادا نیز مبلغ یک میلیارد ریال را برای خرید دستگاه‌های مانیتور و تجهیزات بیمارستانی به این بیمارستان اختصاص دادند.

ضیایی ادامه داد: فراموش نکنیم برای ادامه مسیر درمان بیماران کرونایی بیش از پیش به کمک و یاری یکدیگر نیاز داریم تا نیاتی که در دنیای پرهیاهوی امروز گم شده بود دوباره احیا شود.

وی یادآور شد: بی‌تردید فعالان قرآنی و معنوی جامعه می‌توانند در این عرصه بسیار تأثیرگذار باشد، تأثیری که ما نیاز داریم اکنون از افراد مهم و اثرگذار جامعه ببینیم.

انتهای پیام
captcha