توزیع ۶۲۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3997683
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
در راستای اجرای نیت موقوفات انجام شد؛

توزیع ۶۲۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند خراسان‌جنوبی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی اظهار کرد: 620 بسته تحصیلی در قالب طرح مهر تحصیلی از محل اجرای نیت موقوفات بین دانش‌آموزان نیازمند خراسان‌جنوبی توزیع شد.

توزیع ۶۲۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی،  شب گذشته، 23 شهریورماه با بیان این مطلب، گفت: این بسته‌ها ۱۲۶ میلیون تومان  ارزش دارد که با کمک خیران و اجرای نیات واقفان استان تهیه شده است.

وی افزود: این بسته‌ها بین دانش‌آموزان نیازمند سراسر استان در دو مقطع ابتدایی حدود ۴۶۰ بسته و مقطع متوسطه ۱۶۰ بسته توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این بسته‌ها شامل کوله پشتی، دفتر، مداد، خط‌کش، پرگار، خودکار، کلاسور، مداد رنگی و جامدادی است و بیشترین توزیع این بسته‌ها در روستای خراشاد بیرجند انجام می‌شود.

بخشی‌پور با بیان اینکه رزمایش «مهر تحصیلی» امروز در آستانه آغاز شروع سال تحصیلی در استان برگزار شد، گفت: این طرح هر سال به‌منظور کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این طرح را کمک به دانش‌آموزان نیازمند و تهیه لوازم‌التحریر مورد نیاز این دانش‌آموزان از محل نیات موقوفات مرتبط بیان کرد.

انتهای پیام
captcha