طرح ملی ارزیابی و پایش خانه‌های قرآن اجرا می‌شود
کد خبر: 3996149
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

طرح ملی ارزیابی و پایش خانه‌های قرآن اجرا می‌شود

گام نخست طرح ملی ارزیابی و پایش خانه‌های قرآن و عترت با عنوان خودارزیابی و خود اظهاری خانه‌های قرآن و عترت اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدهادی شاه‌محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری گام نخست طرح ملی ارزیابی و پایش خانه‌های قرآن و عترت با عنوان خودارزیابی و خود اظهاری خانه‌های قرآن و عترت خبر داد.

وی با اشاره به اهداف این طرح، افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب خدمت‌رسانی از خانه‌های قرآن باید موانع پیش‌روی این مراکز برداشته شود و رسیدن به این افق که توسعه فعالیت‌های مراکز قرآنی، چون خانه‌های قرآن است در دستور کار دارالقرآن الکریم قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام شاه‌محمدی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح مشارکت در ارزیابی و بروزرسانی بانک اطلاعاتی جامع از توانایی‌های خانه‌های قرآنی است که این امر به رصد این مراکز قرآنی کمک خواهد کرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: فرهنگ‌سازی و ایجاد انگیزه از ظرفیت خانه‌های قرآن از دیگر اهداف این طرح است.

وی اظهار کرد: فرایند اجرایی خود اظهاری در بازه زمانی ۱۵ شهریور تا ۳۰ مهرماه انجام می‌شود و مدیران خانه‌های قرآنی می‌توانند با مراجعه به آدرس www.telavat.ir به بخش «پایش و ارزیابی خانه‌های قرآن و عترت» وارد شده و نسبت به تکمیل شاخص‌های ارزیابی وارده شده و اطلاعات خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha