دهمین شماره گاهنامه کساء منتشر شد
کد خبر: 3988347
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

دهمین شماره گاهنامه کساء منتشر شد

دهمین شماره گاهنامه کساء با هدف اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های مدارس دانشجویی ابرار و اهل بیت زیر نظر مدرسه قرآن دانشگاه تهران منتشر شد.

به گزارش ایکنا، دهمین شماره نشریه کساء از سوی مدارس دانشجویی ابرار (علوم اجتماعی) و اهل بیت (خانواده) از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران با هدف اطلاع‌رسانی رویدادهای این دو مدرسه منتشر شد.

در این نشریه در مطلبی به جلسات بیوت نورانی اشاره شده و آمده است که با توجه به شرایط فعلی جامعه و محدودیت‌های مربوط به بیماری کرونا، در خصوص برگزاری جلسات بیوت نورانی در منازل مؤمنین، تصمیم بر آن شد جلسات در مکان‌های عمومی مثل مساجد برگزار شود. در این راستا کارگروه بیوت نورانی، جلسه‌ای با حضور مربیان آن و مسئول کارگروه مساجد بانوان تشکیل داد که حاصل این جلسه فعال شدن چندین مسجد است.

علاقه‌مندان می‌توانند مساجدی که در این زمینه مایل به همکاری هستند و همچنین پیشنهادات خود را به شناسه m_esmaeilpor ارسال کنند.

همچنین در گزارش دیگری به تولید محصولات مجازی کتاب‌های ساختار وجودی جامعه و تدبر در ساحت جامعه پرداخته شده و آمده است: مدارس علوم اجتماعی و اهل بیت(ع) اقدام به تولید محصولات مجازی در قالب فیلم‌های آموزشی ویژه نیروهای متخصص کرده و این محصولات مبتنی بر متن کتاب‌های ساختار وجودی جامعه و تدبر در ساحت جامعه در دست تولید است.

از برنامه‌های مستمر مدارس علوم اجتماعی و اهل بیت(ع) نیز می‌توان به برگزاری هفتمین دوره اقامه‌کنندگان زندگی توحیدی، برگزاری دوره قرآن به قرآن، برپایی جلسات تدبر مدنی، پایان طرح 114 روز 114 سوره، برپایی جلسات میثاق با مربیان و ... اشاره کرد.

دریافت فایل نشریه کساء

انتهای پیام
captcha