فردوس؛ نیازمند وقف درمانی / چهارمین وقف ثبت شد
کد خبر: 3988189
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس:

فردوس؛ نیازمند وقف درمانی / چهارمین وقف ثبت شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس با تأکید بر وقف براساس نیازهای زمان، بیان کرد: تاکنون وقف درمانی در فردوس نداشته‌ایم، اما نیاز است خیران در این حوزه نیز فعالیت کرده یا در راستای حل مشکل زمین مرکز درمانی اقدام کنند.

فردوس؛ نیازمند وقف درمانی / چهارمین وقف ثبت شدبه گزارش ایکنا، به نقل از اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، محمدرضا حاجتی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس، 12 مردادماه در سخنانی گفت: بانوی فردوسی، ۲۱ سهم از سهام خود را از مجتمع تولیدی خدماتی سپاد خراسان وقف ایتام کرد.

وی افزود: وقفی با نیت ایتام در فردوس دلخواه ۲۱ سهم از مجتمع تولیدی خدماتی سپاد خراسان به ارزش ۵۰ میلیون تومان وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس با بیان اینکه این موقوفه با نیت هزینه‌های ایتام در طول سال ثبت شد، بیان کرد: از ابتدای سال این چهارمین وقف است که به ثبت رسید.

حاجتی با تأکید بر وقف براساس نیازهای زمان، ادامه داد: تاکنون وقف درمانی در فردوس نداشته‌ایم، اما نیاز است خیران در این حوزه نیز فعالیت کرده یا در راستای حل مشکل زمین مرکز درمانی اقدام کنند.

وی یادآور شد: طی دهه امامت و ولایت در فردوس، برنامه‌هایی چون قربانی با ذبح ۱۰ رأس گوسفند و توزیع بین عموم مردم به‌ویژه خانواده‌های نیازمند با همکاری کمیته امداد و طبخ دو هزار پرس غذا از محل عواید موقوفات، برگزار شد.

انتهای پیام
captcha