پیام اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در پی پیروزی «جواد فروغی» در المپیک
کد خبر: 3987867
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶

پیام اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در پی پیروزی «جواد فروغی» در المپیک

در پی کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در رشته تپانچه توسط جواد فروغی، اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت پیامی را صادر کرد.

1به گزارش ایکنا، در پی کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ ژاپن و در رشته تپانچه توسط جواد فروغی، اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت پیامی را صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ اصْطَفاهُ عَلَيْكُمْ وَ زادَهُ بَسْطَةً فِي الْعِلْمِ وَ الْجِسْمِ

خبر غرورآفرین کسب مدال طلای یکی دیگر از فرزندان برومند و تربیت یافته مکتب قرآن کریم، جناب آقای جواد فروغی در رشته تیراندازی با تپانچه در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن، همزمان با اعیاد قربان و عید غدیر، عید ولایت و امامت شادی و نشاط را برای کشور عزیزمان ایران سرافراز به ارمغان آورد.

این افتخار بزرگ که توسط نماینده‌ای از خیل جوانان برومند کشورمان و در بین کشورهای مدعی این رشته کسب شده در حالی کسب شد که اهمیت آن علاوه بر توفیقات ورزشی از جهاتی برای جامعه قرآنی و تشکل‌های مردمی نیز قابل توجه است.

آقای جواد فروغی تربیت‌یافته مکتب قرآن کریم و پدر خانواده‌ای قرآنی است و از سوی دیگر از تلاشگران کادر پرستاری مدافعان سلامت بوده که در ایام شیوع ویروس کرونا در یکی از بیمارستان‌های کشور بی‌وقفه در خدمت آسیب‌دیدگان این ویروس منحوس است و در عین حال با تلاشی شبانه‌روزی خود را برای یکی از رویدادهای مهم ورزشی آماده نموده و سرانجام توانسته است با قدرتی مثال‌زدنی مدال ارزشمند طلا را از آن خود و کشور پرافتخار ایران اسلامی نماید.

اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت به عنوان یک نهاد قرآنی مردمی به موازات اجرگذاری به تلاش مجاهدانه این جوان پرافتخار، توفیق به دست آمده را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم فروغی، مدافعان سلامت، جامعه ورزشی و جامعه قرآنی تبریک و تهنیت عرض نموده و تداوم این افتخارات را از پیشگاه حضرت احدیت خواستاریم.

اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت

یادآور می‌شود، جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک تاریخ تیراندازی ایران ظهر امروز یکشنبه ۱۰ مردادماه با استقبال مسئولان ورزشی کشور، جمعی از همکاران و خانواده وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شد.

انتهای پیام
captcha