بانک تولیدات فرهنگی خراسان‌جنوبی ایجاد شود
کد خبر: 3986443
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

بانک تولیدات فرهنگی خراسان‌جنوبی ایجاد شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در مورد فضاسازی شهری در ایام غدیر و محرم مطالبه‌گری داریم، گفت: بانک تولیدات فرهنگی خراسان‌جنوبی ایجاد شود.

بانک تولیدات فرهنگی خراسان‌جنوبی ایجاد شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، چهارم مردادماه در کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد عملیات محرم ۱۴۴۳ خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: منبر اولین رسانه در دنیای اسلام بود و اوج کار رسانه‌ای در دنیای دین را در پیام‌رسانی حضرت زینب(س) می‌توان دید.

وی با بیان اینکه امسال ۱۲ کارگروه و پنج کمیته برنامه‌های محرم را پیگیری می‌کنند که یکی از این کمیته‌ها، کمیته رسانه است، تصریح کرد: امروزه رسانه‌های شنیداری و مجازی کار و اثرگذاری‌شان کمتر از منبر نیست هر چند معتقدیم هنوز هم هیچ چیز جای کار فرهنگی چهره به چهره را نمی‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه برای رساندن پیام دین به بشریت و همه مردم استفاده کنیم، افزود: البته حرکت ما باید در چارچوب اسلام ناب و فرهنگ اهل بیت(ع) باشد.

رضایی با بیان اینکه سلاح رسانه و کار فرهنگی امروزه در واقع برنده‌تر از سلاح نظامی شده است، گفت: متأسفانه در حوزه تبلیغ دشمن به‌واسطه در اختیار داشتن امکانات جلوتر عمل کرده است.

وی اظهار کرد: شعار عملیات محرم ۱۴۴۳ «نسل به نسل در پناه حسین هستیم» و «زیر علمت امن‌ترین جای جهان است» خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه باید در ایام عید سعید غدیرخم و محرم خانه‌ها و محلات با پرچم فضاسازی شود و هشتگ‌های محرمی در فضای مجازی رونق گیرد، گفت: برای فرهنگ‌سازی در این زمینه نیاز به کمک رسانه‌ها داریم.

رضایی اظهار کرد: می‌توان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که هر مبلغ در سخنرانی‌های تبلیغی خود از مشکلات همان منطقه و محله سخن بگوید تا به هدف خویش در حوزه کاهش مشکلات اجتماعی برسد.

وی با اشاره به اینکه در مورد فضاسازی شهری در ایام غدیر و محرم مطالبه‌گری داریم، گفت: بانک تولیدات فرهنگی خراسان‌جنوبی ایجاد شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: پنج کمیته ما شامل کمیته رسانه و فضای مجازی، هنری، برنامه‌ریزی و راهبردی، ارتباطات و عملیات و پشتیبانی و کارگروه‌های ما شامل کارگروه قرآنی، مبلغان، تبلیغ نوین، آموزش، مسجد، تبلیغ محیطی، اهل سنت، کودک و نوجوان، بانوان، کتاب، هیئت و تشکل‌های دینی و هنری است.

انتهای پیام
captcha