رونمایی از پوستر پانزدهمین جشنواره «آسمان هشتم» در هرمزگان
کد خبر: 3979290
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

رونمایی از پوستر پانزدهمین جشنواره «آسمان هشتم» در هرمزگان

پوستر پانزدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم در روستای کردر رضوی شهرستان میناب رونمایی شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، ابراهیم ذاکری، مدیر کانون فرهنگی - هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی از توابع شهرستان میناب، شب گذشته، 31 خردادماه، در آیین رونمایی از پوستر پانزدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی «آسمان هشتم» که به صورت ویدئوکنفرانس در روستای کردر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره آسمان هشتم به همت اهالی روستای کردر به ویژه جوانان برای پانزدهمین سال پیاپی در سه بخش فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار شده است.

مدیر کانون فرهنگی - هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی افزود: پنج رشته از 11 رشته بخش فرهنگی - هنری پانزدهمین جشنواره آسمان هشتم شامل کتاب‌خوانی رضوی، فیلم کوتاه رضوی، تئاتر رضوی، سرود رضوی و صنایع‌دستی به صورت کشوری برگزار می‌شود.

ذاکری تصریح کرد: آغاز ثبت‌نام و ارسال آثار این جشنواره یکم مردادماه سال جاری خواهد بود و علاقه‌مندان تا اول مهرماه فرصت دارند، آثار خود را در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری کنند. کار داوری آثار نیز از یکم مهر آغاز شده و تا اول آبان ادامه پیدا می‌کند و دوم آبان ماه سال جاری نیز آیین اختتامیه جشنواره در حسینیه امام رضا(ع) روستای کردر رضوی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود؛ اهالی روستای کردر با محوریت کانون فرهنگی - هنری امام المنتظر(ع) 15 سال است که هرساله در دهه کرامت به‌منظور احیا و نشر فرهنگ رضوی اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم می‌کنند.

انتهای پیام
captcha