مسئولان قدردان تک تک رأی‌های روز 28 خرداد باشند
کد خبر: 3979283
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

مسئولان قدردان تک تک رأی‌های روز 28 خرداد باشند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: مسئولان باید قدردان تک تک رای‌‌های روز ۲۸ خرداد باشند چرا که هر رای ملت ایران پشتوانه‌ای قوی برای ایران اسلامی است.

رضازاده// مسئولان قدردان تک تک رأی‌های روز 28 خرداد باشندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده‌قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، 31خردادماه در جشن حماسه حضور در اردبیل، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای انتخابات 28 خردادماه، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را با حضور مردم خنثی کرد که مشمول عنایت خداوند متعال بودیم.

وی بیان کرد: صداقت، محور سخن‌گویی مسئولان با مردم است و طوری نباشد که پروژه‌ای همانند پل قدس طبق وعده‌های داده شده در تاریخ‌ مذکور به بهره‌برداری نرسد، که به همین منظور انتظار داریم مسئولان و منتخبان مردم نسبت به وعده‌های داده شده عملیاتی اقدام کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ادامه داد: مسئولان باید قدردان تک تک رای‌‌های روز ۲۸ خرداد باشند چرا که هر رای ملت ایران پشتوانه‌ای قوی برای ایران اسلامی است که اعضای منتخب شورای شهر باید به مناطق حاشیه شهر توجه داشته باشند.

بابازاده‌قانع تصریح کرد: افرادی که در انتخابات 28 خرداد و عرصه مهم انتخابات حضور نیافته‌اند بایستی در آخرت پاسخ‌گوی رفتارهای خود باشند.

وی بیان کرد: وعده‌های الهی قطعی است و پیروزی مستضعفان بر مستکبران در سراسر جهان یک وعده الهی بوده و آمریکا مطمئن باشد که ما آنان را از منطقه اخراج خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha