اعطای کارت‌های اعتباری تا ۵۰ میلیون تومان به فرهنگیان در کرمان
کد خبر: 3979262
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

اعطای کارت‌های اعتباری تا ۵۰ میلیون تومان به فرهنگیان در کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از اعطای کارت‌های اعتباری تا ۵۰ میلیون تومان به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در استان خبر داد و گفت: مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان از سوی صندوق ذخیره فرهنگیان تکمیل می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع، امین‌الله سالاری، عضو کرمانی منتخب فرهنگیان در صندوق ذخیره، ناصر صباحی نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان و رؤسای ادارات مالی و پشتیبانی و رفاهی آموزش و پرورش استان با مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور دیدار کردند.

احمد اسکندری‌نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، در این دیدار با اشاره به ایجاد زیرساخت کارت‌های اعتباری ۱۰، ۳۰ و ۵۰ میلیونی در صندوق ذخیره فرهنگیان از انعقاد تفاهم‌نامه اعطای کارت‌های اعتباری تا سقف ۵۰ میلیون تومان به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کرمان خبر داد.

وی افزود: کارت‌ اعتباری صندوق ذخیره فرهنگیان تا سقف ۵۰ میلیون تومان در اختیار فرهنگیان قرار می‌گیرد و بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی نحوه تسویه این کارت‌ها به صورت دفعی یا اقساطی است و همکاران فرهنگی می‌توانند مبالغی را که از این کارت‌ها استفاده کرده‌اند، به صورت یکباره یا اقساطی به این صندوق بازگردانند.

اسکندری‌نسب با تاکید بر اینکه تکریم معلم و حفظ کرامت فرهنگیان مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان در چند سال اخیر بوده و است تاکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که سود سهام صندوق ذخیره فرهنگیان تغییری در روند معیشت آنها ایجاد کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به راه‌اندازی، تکمیل و ساخت مراکز آموزشی و رفاهی در اکثر شهرستان‌ها و مناطق استان، اظهار کرد: مراکز رفاهی فرهنگیان در شهرستان‌های قلعه‌گنج و رابر و منطقه شهداد آماده بهره‌برداری است.

احمد اسکندری‌نسب گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهرستان بم نیز با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان به‌زودی با همکاری صندوق ذخیره فرهنگیان کشور تکمیل خواهد شد و تا پایان تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام
captcha