پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به حجت‌الاسلام رئیسی
کد خبر: 3979058
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به حجت‌الاسلام رئیسی

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان طی پیامی پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در انتخابات را تبریک گفت.

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان طی پیامی انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

«حماسه‌آفرینی ملت سرافراز و بزرگ ایران با حضور پرشکوه در پای صندوق‌های رأی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، وحدت، انسجام ملی و چهره‌ مصمم و پرامید ایران اسلامی را بار دیگر به نمایش گذاشت و در این برهه حساس، امنیت این مرز و بوم را تقویت و دشمنان ملت را در انجام توطئه‌هایشان ناامید ساخت.

این حضور همراه با شور و شعور و حماسه سیاسی فراموش‌نشدنی بار دیگر پیروی مردم آگاه و کم‌نظیر ایران اسلامی و مردم متدین و انقلابی استان لرستان از رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای را به جهانیان نشان داد.

از جانب مردم شریف استان لرستان کسب رأی اعتماد مردم ایران اسلامی را به جنابعالی تبریک عرض می‌نمایم.

به یقین استقرار دولت قوی در گام دوم انقلاب اسلامی تحقق‌بخش گفتمان انقلاب اسلامی برای توسعه عدالت و پیشرفت و حل مشکلات کشور بر مبنای مردم‌سالاری دینی خواهد بود.

قطعا تحقق مصوبات سفر دهم فروردین ۱۴۰۰ جنابعالی به این استان و ادامه خدمات دولت سیزدهم در دوران ریاست جمهوری اسلامی جنابعالی نجات بخش مردم استان لرستان از نرخ فزاینده بیکاری، تورم، عدم رونق کسب‌وکار، کارخانه‌ها و کارگاه‌های تعطیل شده، عدم تخصیص بی‌منطق آب، سدهای تکمیل نشده و ده‌ها فعالیت نیمه‌کاره و رفع آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) توفیقات روزافزون آن جناب را در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال درخواست می‌نمایم.»

پیام حجت‌الاسلام شاهرخی به رهبر معظم انقلاب

حجت‌الاسلام شاهرخی همچنین در پیامی به رهبر معظم انقلاب حماسه حضور مردم استان لرستان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

«با تقدیم ادب و احترام، اکنون که در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و دهه پنجم استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داریم مردم عزیز و ولایتمدار و جوانان انقلابی در سرتاسر استان لرستان در ایام تبلیغات انتخابات و روز ۲۸ خرداد حماسه‌ای کم‌نظیر آفریدند.

این مردم بصیر و انقلابی با وجود مشکلات فراوان اقتصادی، تورم فزاینده، عدم رونق کسب و کار، بیکاری جوانان، کارگاه‌ها و کارخانه‌های تعطیل شده و عدم تخصیص بی‌منطق آب، عدم تکمیل سدها و ده‌ها فعالیت نیمه‌کاره، آسیب‌های اجتماعی و نارضایتی از عدم توسعه متوازن در دولت‌های مختلف با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی از رهنمودهای مستطاب‌عالی پیروی نموده و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناامید کردند.

اینجانب از جانب مردم متدین و انقلابی استان لرستان، اقشار و اصناف مختلف، برجستگان و نخبگان، نیروهای مسلح، جوانان انقلابی، جامعه روحانیت، ائمه جمعه و جماعت، خانواده‌های مکرم شهیدان، جانبازان و آزادگان سرافراز این شکوه و افتخار و حماسه بزرگ را که در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) محقق گردید را به محضر حضرت بقیة‌الله‌الأعظم و آن رهبر حکیم و فرزانه تبریک عرض می‌نمایم. سلامتی و دوام توفیقات آن جناب را از خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام
captcha