تولید 15 اثر گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) در سوریه + فیلم و عکس
کد خبر: 3978601
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
رحیم قربانی خبر داد:

تولید 15 اثر گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) در سوریه + فیلم و عکس

مسئول گروه تواشیح محمدرسول‌الله(ص) با اشاره به سفر اعضای این گروه به سوریه برای تولید آثار جدید،‌ گفت:‌ در مدت زمان حضور این گروه در کشور سوریه 15 اثر که تعدادی از آنها جدید و تعدادی نیز بازتولید بوده‌اند، ضبط شد.

رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به حضور 33 نفر از اعضای گروه تواشیح محمد‌رسول‌الله(ص) در سوریه، گفت: این سفر طی روزهای گذشته و به منظور ضبط تصویری جدیدترین آثار این گروه انجام شده است.

قربانی افزود: در این سفر با توجه به مدت زمانی که در سوریه حضور داشتیم، تلاش شد تا از این زمان نهایت بهره‌برداری به عمل بیاید، لذا با وجود حضور اعضای گروه در برنامه‌های حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س)، اجرای تلاوت و اذان و اجرای تواشیح برای عموم مردم و ... موفق شدیم ضبط تصویری 15 اثر از مجموعه آثار گروه تواشیح محمدرسول‌الله(ص) را انجام دهیم.

مسئول گروه تواشیح محمدرسول‌الله(ص) با اشاره به اینکه اکثر آثار ضبط شده در این سفر جزء آثار جدید هستند، تصریح کرد: از بین 15 اثر ضبط شده حدود چهار اثر و از جمله «اسماء الحسنی» و «دعای فرج» بازتولید شده و سایر آثارکه جدید هستند با موضوعاتی همچون حضرت زینب(س)،‌ حضرت رقیه(س)، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، مقاومت، قدس و ... بوده است.

وی با اشاره به اینکه این اعزام از سوی سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ بوده است،‌ اظهار کرد: آثار تولید شده در این سفر به مرور و در مناسبت‌های پیش رو رونمایی و در سطح وسیع منتشر خواهد شد. با این وجود در تلاش هستیم تا در تیرماه یک مراسم ویژه برای رونمایی داخلی از این آثار داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha