انتخابات امروز به اقتدار، قدرت ملی و امنیت کشور کمک می‌کند
کد خبر: 3978392
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

انتخابات امروز به اقتدار، قدرت ملی و امنیت کشور کمک می‌کند

فرمانده قرارگاه شمال‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انتخابات امروز یک حماسه سیاسی بزرگ است که به اقتدار، قدرت ملی و امنیت کشور هم کمک می‌کند.

انتخابات امروز به اقتدار، قدرت ملی و امنیت کشور کمک می‌کندبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، امیررضا آذریان، فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز 28 خردادماه، در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری خراسان رضوی، اظهار کرد: امروز یک روز بسیار خوب، سرنوشت‌ساز، ملی و متعلق به مردم ایران اسلامی است. نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همانند آحاد مردم بر خود تکلیف کرده‌اند که از ساعات ابتدایی اخذ رأی در سراسر ایران اسلامی، به‌ویژه یگان‌هایی که در منطقه شمال شرق هستند پای صندوق‌های رأی بیایند و رای خود را برای تعیین سرنوشت و فرد اصلح برای ریاست جمهوری به صندوق بیندازند.

وی با اشاره به ارسال صندوق‌های اخذ رأی به مناطق مرزی تصریح کرد: همان‌طور که ملت ایران استحضار دارند، نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه در مرزهای کشور مستقر بوده‌اند و در حال حاضر هم در مرزهای کشور مستقر هستند و با ارسال صندوق‌های انتخابات ریاست جمهوری به مرزها، قسمت بسیاری از یگان‌های مرزی در شرق کشور که شامل استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی می‌شود رأی خود را به صندوق انداخته‌اند.

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: مرزبان‌ها اکنون هم مرزبان امنیت هستند و هم مرزبان مسائل سیاسی کشور‌. انتخابات امروز یک حماسه سیاسی بزرگ است که به اقتدار، قدرت ملی و امنیت کشور هم کمک می‌کند و در بازدیدی که امروز از پادگان‌ها داشته‌ام، تابه‌حال چنین مشارکتی را ندیده بودم. حضور سربازان رأی‌اولی بسیار قابل توجه بود و از حضور خود عکس می‌گرفتند تا در تاریخ به یادگار بماند.

آذریان ادامه داد: آن‌چیزی که امروز در کشور ما اتفاق افتاده است و نتایج آن، مشت محکمی بر دهان افرادی است که چشم بصیرت ندارند و نخواهند داشت که صندوق‌ها و حضور باشکوه مردم را ببینند‌‌.

انتهای پیام
captcha