بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی برای حضور مردم در انتخابات
کد خبر: 3977669
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۷

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی برای حضور مردم در انتخابات

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی برای حضور پرشور در انتخابات در بیانیه‌ای از مردم دعوت کرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور پرشور در انتخاباتبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی برای حضور پرشور در انتخابات در بیانیه‌ای از مردم دعوت کرد. بخشی از متن این بیانیه به شرح ذیل است:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با تبریک دهه سراسر نور کرامت و ولادت با سعادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و میلاد باسعادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع)، از مردم بصیر، همیشه در صحنه و ولایت‌مدار استان دعوت کرد، تا در روز جمعه ۲۸ خردادماه، با حضور آگاهانه، دشمن‌شکن و حماسی خویش در پای صندوق‌های رأی؛ بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی آری داده و با حضور پرشور و معنادار خود به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و اندیشه‌های تابناک حضرت امام خمینی(ره) مهر تأییدی دوباره زنند.

در این بیانیه فراخوان و دعوت عمومی که در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا صادر شده است، آمده است:

مسئله انتخابات برای هر کشور و نظامی، مسئله بسیار مهمی است. انتخابات، مظهر کامل حضور و انتخاب مردم و اقتدار و امنیت ملی است. مردم با حضور آگاهانه و پرشور خودشان در صحنه انتخابات، مردم‌سالاری واقعی را در این کشور شکل می‌دهند.

در وضعیت حساس کنونی که دشمن بیش از هر زمان دیگری با بسیج معاندین و ضد انقلاب و فضای امپراتوری رسانه‌ای در تکاپوی شبهه‌افکنی، سیاه‌نمایی و القای بی‌رغبتی مردم نسبت به انتخابات و نظام است، بنا بر این شرکت هرچه پرشورتر و حداکثری واجدین رأی در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار ام‌القرای جهان اسلام و به اذن‌الله بار دیگر خفت و شکست نظام سلطه و در رأس آن شیطان بزرگ، آمریکا و سرسپردگان منطقه‌ای آن را در پی خواهد داشت.

هر یک رأی ایرانی، یک سیلی محکم بر استکبار جهانی ومشتی بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان نظام است.

حضور گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی، «رأی به ولایت‌مداری؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی»، «رأی به آرمان‌های سترگ انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا»، «رأی به بی‌اثر بودن تحریم، نفوذ و حربه‌های دشمنان زبون انقلاب اسلامی»، «رأی به ایستادگی و اقتدار، عزت و پیشرفت ملی ایران اسلامی» است.

در آستانه ۲۸ خردادماه، جمعه سرنوشت‌ساز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از آحاد مردم متدین، بصیر، دشمن‌شناس و عامل به هنگام به وظیفه دعوت می‌کند تا با لبیک به ندای مقام رهبر معظم انقلاب و رأی حداکثری و انتخاب فردی اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و افرادی شایسته و دلسوز در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به تکلیف عقلی، ملی و دینی خود عمل کرده و در افزودن برگ زرین دیگری بر اوراق سراسر عزت و افتخار کشور سهیم شده و با سربلندی اسلام و اقتدار افزون‌تر نظام مقدس جمهوری اسلامی دوستان را امیدوار و دشمنان کینه‌توز و در رأس آنان آمریکای جهان‌خوار را مأیوس کنند.

انتهای پیام
captcha