رئیس جمهور آینده به فکر ملت و مبارزه با فساد باشد
کد خبر: 3976885
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند:

رئیس جمهور آینده به فکر ملت و مبارزه با فساد باشد

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند گفت: رئیس جمهور آینده به فکر ملت و مبارزه با فساد باشد و به موضوع نظارت بر بازار توجه کند و جوانان تحصیل کرده باید رئیس جمهور آینده را کمک کنند تا بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

رئیس جمهور آینده به فکر ملت و مبارزه با فساد باشدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام صدرالدین عارفی، مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند، امروز 22 خردادماه گفت: انتخابات یکی از موضوعات واجبی است که همه مردم باید به آن توجه کنند. 

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این امکان برای ملت ایران به وجود آمد که خودشان انتخابات را در دست بگیرند و سرنوشت خود را تعیین کنند، افزود: همه مردم وظیفه دارند تا در انتخابات شرکت کنند. 

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند ادامه داد: مردم باید به فردی رای دهند که به دنبال ایجاد اشتغال باشد و به نفع مردم حرف بزند.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند با اشاره به انتخاب اصلح، گفت: مردم به فردی رای بدهند که به فکر منافع ملت باشد و مردم به خاطر آزادی در انتخاب مسئولان باید شکرگذار انقلاب باشند و بدانند که نباید سرنوشت خود را به دست دیگران بسپارند و در انتخابات باید حضور یابند.

حجت الاسلام عارفی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی هیچ کس اختیاری برای تعیین سرنوشت خود نداشت اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی مردم مختار هستند که رئیس جمهور و نمایندگان خود را انتخاب کنند.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند با بیان اینکه قانون مداری یکی از ویژگی‌های برجسته فرد اصلح است، افزود: فرد اصلح کسی که قانون گریز نباشد و اهل دیانت، بااخلاق و مدبر و به دنبال دفاع از منافع ملت باشد.

وی با اشاره به اینکه اولین و مهم ترین مشکل کشور عدم وجود ثبات در بازار است، اظهارکرد: بی ثبات شدن بازار نشان دهنده عدم وجود ناظران و بازرسان است. 

حجت الاسلام عارفی در ادامه گفت: امیدواریم رئیس جمهور آینده به فکر ملت و مبارزه با فساد باشد و به موضوع نظارت بر بازار توجه کند و جوانان تحصیل کرده باید رئیس جمهور آینده را کمک کنند تا بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

 وی خاطرنشان کرد: وظیفه شرعی و قانونی مردم است که در انتخابات ۲۸ خرداد برای حفظ انقلاب اسلامی مشارکت حداکثری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha