بافت ۷۰۰ متر‌مربع فرش برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3976093
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
تا پایان امسال انجام می‌شود؛

بافت ۷۰۰ متر‌مربع فرش برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در خراسان‌جنوبی

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی اظهار کرد: تا پایان امسال حدود ۷۰۰ متر مربع فرش در استان بافته می‌‌شود که برای کمک به عتبات عالیات بازسازی می‌شوند.

۷۰۰ متر مربع فرش برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در خراسان‌جنوبی بافته می‌‌شودبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی، موسی جوینده، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی، 17 خردادماه در سخنانی گفت: از سال ۹۳ تا کنون یک هزار و 689 تخته فرش به متراژ ۱۲ هزار متر‌مربع در کارگاه‌‌های استان بافته شده و برای کمک به بازسازی عتبات عالیات کارشناسی شده‌اند.

وی افزود: طی سال گذشته نیز ۷۵ تخته فرش توسط بافندگان قالی در استان تهیه شده است و این طرح همچنان ادامه دارد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تا پایان امسال نیز حدود ۷۰۰ متر‌مربع فرش بافته می‌‌شود، تصریح کرد: خراسان‌جنوبی سال‌هاست که در جایگاه سه رتبه اول برای کمک به بازسازی عتبات عالیات بوده است.

جوینده با بیان اینکه این خدمات شامل کمک‌‌های نقدی و خدمات نیروی انسانی مانند ساخت و ساز است، یادآور شد: طرح توسعه صحن امام محمد باقر(ع) در حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) و ادامه صحن عقیله در کربلا از جمله پروژه‌‌های جدیدی است که در حال حاضر در آن خدمت‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha