اعلام حمایت 122 عالم بحرینی از فلسطین و قدس شریف
کد خبر: 3972249
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

اعلام حمایت 122 عالم بحرینی از فلسطین و قدس شریف

علمای بحرینی با صدور بیانیه‌ای تحت عنوان «حماسه کرامت» حمایت و پشتیبانی خود از ملت فلسطین و قدس شریف را اعلام کردند.

به گزارش ایکنا، در بیانیه علمای بحرینی که نسخه‌ای از آن به دست ایکنا رسیده، آمده است: دشمن صهیونیستی فلسطینیان و امتی که پشتیبان آنهاست را در برابر چالش عزت و کرامت، چالش مقاومت و آزادی یا ظلم و تحقیر قرار داده است!

دور باد از مجاهدان غیور و امت شجاع ما که به پذیرش ظلم و خواری از سوی صهیونیست‌های اشغالگر تن دهند؛ دین ما اسلام حنیف است و تاریخ ما مملو از فداکاری‌های امت است و این امت جز عزت و سربلندی چیزی نمی‌پذیرد.

در ادامه بیانیه آمده است: تمامی امت اسلامی پشت قدس و مقاومت که حماسه قهرمانی خود را در برابر ظلم اسرائیل نشان داده، یکپارچه و متحد ایستاده است و از مقدسات این امت و کرامتش دفاع می‌کند و بدین ترتیب حماسه کرامت را به نمایش می‌گذارد.

علمای بحرینی تأکید کردند: پیروزی هم‌پیمان اعضای مقاومت و قهرمانان و ننگ و شکست از آنِ صهیونیست‌های قاتل، جنایتکار و حامیان آنهاست که به دروغ از حقوق بشر دفاع می‌کنند.

در پایان بیانیه آمده است: از سرزمین بحرین به تمام کسانی که در پایگاه‌های جهاد و مقاومت فعالیت می‌کنند، درود می‌فرستیم و به شما افتخار و از شما حمایت می‌کنیم. از خداوند متعال هم برای شهدای مقاومت رحمت و آمرزش و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می‌کنیم. 
ای خانواده ما در فلسطین! صبر پیشه کنید چرا که خداوند متعال با ماست و ما را یاری می‌کند و دشمن شما و این امت یعنی رژیم اشغالگر صهیونیستی را هلاک خواهد کرد.

فهرست اسامی علمایی که این بیانیه را امضا کرده‌اند در ذیل از نظر می‌گذرد:
 
اعلام حمایت 120 عالم بحرینی از فلسطین و قدس شریف
انتهای پیام
captcha