بهره‌مندی بیماران خاص از خدمات حمایتی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3972221
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

بهره‌مندی بیماران خاص از خدمات حمایتی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از ارائه خدمات حمایتی و درمانی به سه هزار و 70 بیمار صعب‌العلاج و خاص در سطح استان خبر داد.

بهره مندی بیش از ۳ هزار بیمار خاص از خدمات حمایتی کمیته امداد خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، سیدرضا حسینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، 28 اردیبهشت‌ماه در سخنانی گفت: هم‌اکنون توسط کمیته امداد به سه هزار و 70 بیمار صعب‌العلاج و خاص خدمات حمایتی از جمله امور درمانی و بیمه‌ای ارائه می‌شود.

وی افزود: با هدف حمایت از مددجویان تحت حمایت، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، هزینه‌های درمانی بیماران سرطانی و شیمی درمانی تا ۱۰۰ درصد در بخش بستری و در بحث هزینه‌های دارو تا ۹۵ درصد تأمین می‌شود.

حسینی گفت: با هدف بهبود هرچه سریعتر این مددجویان به آنان کمک‌های مختلفی از قبیل سبد غذایی و هزینه‌های ایاب و ذهاب ارائه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان‌جنوبی تصریح کرد: برای تسهیل در ارائه بهتر خدمات درمانی به بیماران خاص و صعب‌العلاج، اطلاعات تمامی بیماران در سامانه سبا ثبت و برای شناسایی به افراد فوق کارت ویژه داده شده که از مراکز درمانی منتخب می‌توانند به‌صورت رایگان خدمات دریافت کنند.

وی ادامه داد: خیرین برای کمک به بیماران صعب‌العلاج می‌توانند در قالب طرح شفا، این بیماران نیازمند را مورد حمایت قرار دهند.

حسینی بیان کرد: سال گذشته بیش از ۱۱ میلیارد ریال برای پرداخت فرانشیز دارو و کمک به تجهیزات بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هزینه شده است.

انتهای پیام
captcha