برنامه‌های متنوع قرآنی جامعه بیت‌الزهرا(س) در ماه رمضان
کد خبر: 3971973
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹

برنامه‌های متنوع قرآنی جامعه بیت‌الزهرا(س) در ماه رمضان

برنامه‌های متنوع قرآنی از ختم قرآن تا کمک‌های مؤمنانه و کلاس‌های آموزشی قرآنی در ماه رمضان 1400 از سوی جامعه بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل طی ماه رمضان به منظور قرائت همراه با تدبر در قرآن، مراکز آموزشی خود را در دو بخش حضوری و مجازی تفکیک کرد.

همچنین در ماه رمضان با طرح هر خانه یک جلسه قرائت خانوادگی و قرائت دعای فرج، 10 کارگاه آموزشی حضوری، 10 جلسه آموزشی مجازی، سه جلسه حضور پرسش و پاسخ و 15 جلسه مجازی پرسش و پاسخ ویژه بانوان مبلغ برگزار شد.

برنامه‌های اجرایی در پایگاه‌های حضوری و مجازی شامل گروه‌ها و کانال‌های مربوط به مؤسسه قرائت جزءخوانی، احکام، معارف قرآن و نهج‌البلاغه طبق جزوه آموزشی با عنوان تلاوت قرآن، حلاوت نهج‌البلاغه و طراوت احکام با محوریت درسنامه نهج‌البلاغه، سخن روز، حدیث بزرگان، آموزش نماز به‌صورت تئوری و عملی و بیان آیات کاربردی سوره‌های قرآن بود.

از دیگر برنامه‌های اجرایی ماه رمضان، مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با حضور مسئولان و اعضای مرکز به صورت حضوری با برنامه‌های جزءخوانی قرآن کریم، سخنرانی بصیرتی، مدیحه‌سرایی، اهدای هدایا و برنامه افطاری بود.

همچنین در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان جامعه، برنامه رزمایش همدلی مؤمنانه در ماه رمضان 1400 برگزار شد که با استقبال و مساعدت خانواده شهدا، مؤمنان، خیران، عموم مردم و جامعه قرآنی شهرستان‎های آران و بیدگل و کاشان روبه‌رو و 100 بسته معیشتی تهیه شد.

انتهای پیام
captcha