اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرد
کد خبر: 3971785
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرد

اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با صدور بیانیه‌ای، جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم فلسطین و حمله از پیش تعیین‌شده به مؤسسه‌های رسانه‌ای محلی و بین‌المللی را محكوم كرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم عربی، در بیانیه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی آمده است که رژیم صهیونیستی به جنایات خود علیه مردم فلسطین و مقدسات اسلامی ادامه می‌دهد و در اقدامی برنامه‌ریزی شده مؤسسات رسانه‌ای محلی و بین‌المللی و سایت‌های تیم‌های خبری را هدف قرار می‌دهد. این حملات نشان می‌دهد که این رژیم هیچ ارزش و احترامی برای قوانین و معاهدات بین‌المللی و حقوق بشری که بر حمایت از حقوق بشر و حقوق خبرنگاران در طول جنگ تأکید می‌کند، قائل نیست.
 
این بیانیه می‌افزاید: رژیم صهیونیستی در همین راستا برج الجلاء که شامل دفاتر خبری شبکه الجزیره، آسوشیتدپرس و رادیو اسرا بود را بمباران کرد. طی روزهای گذشته نیز برج الشروق که در آن شمار زیادی از مؤسسات رسانه‌ای مانند رادیو الاقصی، شبکه قدس الیوم، رادیو صوت القدس، رادیو طیف و دفتر روزنامه الحیاة قرار داشت، به علاوه برج الجوهره در مرکز شهر غزه که شامل دفاتر 12 مؤسسه رسانه‌ای از جمله دفتر اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و چندین شبکه و مؤسسه عضو این اتحادیه بود را هم بمباران کرد.
 
این بیانیه با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها تیم‌های خبری فعال در مرکز درگیری‌ها را نیز هدف قرار داده‌اند و موجب مجروح شدن شمار زیادی از خبرنگاران و تصویر برداران شده، تأکید کرده است: این جنایات رژیم صهیونیستی در چارچوب سرپوش گذاشتن بر حقیقت و جلوگیری از انتشار تصاویر جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین به ویژه اهالی غزه صورت می‌گیرد.
 
درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.
 
در طول 6 روز گذشته، صهیونیست‌ها تاکنون بیش از 150 فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان را به شهادت رسانده‌اند، رژیم صهیونیستی با توجه به این که نتوانسته مشکل سیاسی خودش را به سرانجام برساند بدون این که عواقب رفتارش را محاسبه کند وحشیانه به فلسطینی‌ها حمله می‌کند.
 
اما از سوی دیگر مقاومت در پاسخ به حملات وحشیانه اشغالگران قدس، از شهر تل‌آویو، پایتخت سیاسی رژیم صهیونیستی تا پادگان‌های نظامی این رژیم و حتی نیروگاه حساس دیمونا را هدف قرار داده و از لایه‌های متعدد رژیم صهیونیستی و حتی گنبد آهنین عبور کرده است؛ گروه‌های مقاومت قدرت پاسخگویی بسیار بالای خود را به نمایش گذاشته‌اند.
 
مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست‌ها و حملات به غزه، همچنان به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهد.
انتهای پیام
captcha