عملکرد اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان در رمضانی که گذشت
کد خبر: 3971669
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳

عملکرد اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان در رمضانی که گذشت

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان، گزارشی اجمالی درباره فعالیت‌های اتحادیه استان در رمضانی که گذشت، ارائه داد.

مهدی پور‌موسوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، 38 کرسی تلاوت درب منازل شهدای با حضور خانواده‌های آنها و با همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و شهرداری زاهدان و شناسایی و معرفی شهدا از سوی اداره‌کل بنیاد شهید استان و معاونت فرهنگی سپاه سلمان استان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری 300 جلسه خانگی قرآن در سطح استان، ادامه داد: این جلسه با دعوت از قاریان استانی و با محوریت تدبر در آیات قرآن با استقبال مخاطبان و با محوریت محلات شهرستان‌ها برپا شد.

پورموسوی به اتمام دوره‌هایی که طی تفاهم‌نامه با اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها در زمینه حفظ موضوعی و ترتیبی، سبک زندگی قرآنی و برنامه‌های روخوانی و روان‌خوانی برگزار شد.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان افزود: همزمان با عید فطر نیز 110 بسته معیشتی بین نیازمندان قرآنی با همکاری مؤسسه فجر آفرین و به همت خیرین استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha