پویش «یک تجربه معنوی» در شهر تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 3971611
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
به همت فرهنگسرای گلستان؛

پویش «یک تجربه معنوی» در شهر تهران برگزار می‌شود

پویش «یک تجربه معنوی» به منظور ترویج فرهنگ همدلی و مهربانی و کمک مؤمنانه به همت فرهنگسرای گلستان در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8، سعید رنجبریان، رئیس فرهنگسرای گلستان با اعلام خبر برگزاری پویش «یک تجربه معنوی» گفت: این پویش با هدف دستگیری از نیازمندان، مهربانی با طبیعت، دیدار و معاشرت با سالمندان، صله رحم، ایثار و فداکاری و ... برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 8 افزود: در این پویش شهروندان با انتشار یک تجربه معنوی در فضای مجازی به صورت نوشته، فیلم و عکس از ارتباط با خدا و انجام دادن کارهایی که حال دلشان را خوب کرده با هشتگ؛ #یک_ تجربه_معنوی در این پویش و مسابقه شرکت کنند.

رنجبریان در ادامه گفت: شهروندان همچنین، می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۰۲۵۸۰۰۳۸۸ در پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.

وی افزود: پویش «یک تجربه معنوی» تا یکم تیرماه مصادف با ولادت حضرت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت و در پایان این پویش و مسابقه به ۱۰ نفر از برگزیدگان کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

رنجبریان در پایان از تمامی شهروندان شهر تهران دعوت کرد تا با پیوستن به این پویش بزرگ، کمک کنند تا هر چه بیشتر و بهتر این همدلی و مهربانی که نیاز اصلی امروز جامعه ما هست در شهر تهران صورت بگیرد.

یادآور می‌شود، فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک و با شماره تماس ۷۷۸۱۵۱۷۳ در خدمت شهروندان است.

انتهای پیام
captcha