«منم بچه مسلمان» ویژه خردسالان هر روز از شبکه قرآن
کد خبر: 3971594
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

«منم بچه مسلمان» ویژه خردسالان هر روز از شبکه قرآن

برنامه «منم بچه مسلمان»، ویژه خردسالان، هر روز ساعت ۱۶ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا، برنامه خردسال «منم بچه مسلمان» که در ایام ماه رمضان پنجشنبه و جمعه‌ها پخش می‌شد، از امروز، شنبه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه به‌صورت روزانه در ساعت ۱۶ روی آنتن می‌رود.

این برنامه با ساختار ترکیبی ـ نمایشی به موضوعاتی همچون وضو، صدقه، بخشش، عیادت از بیماران، مسئولیت‌پذیری، صرفه‌جویی، اعتماد به نفس، اتحاد و همدلی، کمک به پدر و مادر و راستگویی می‌پردازد.

در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین صادق مقدسیان، که روحانی جوانی است در کنار یک مسجد، محلی را برای حضور کودکان فراهم کرده تا هنگام حضور بزرگترها در مسجد بتوانند برای بازی و سرگرمی به این مکان بیایند و به قصه‌های او گوش بدهند. آقا رحمان، مستخدم مسجد هم که مردی مهربان و دوست‌داشتنی است به او کمک می‌کند.

در این برنامه از کاراکترهای عروسکی، اتفاقات جالبی رقم می‌خورد و در ادامه بازی‌های متنوع و مسابقه‌های متعددی برای کودکان حاضر در استودیو طراحی شده و سعی شده کودکان بتوانند با کمک روحانی جوان، هم سرود بخوانند و هم یک آیه قرآن را حفظ کنند.

منم بچه مسلمان، کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما است که علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را از سایت این شبکه به نشانی www.qurantv.ir و فضای مجازی برنامه به نشانی bachemosalman_qtv@ ببینند.

انتهای پیام
captcha