مراسم اختتامیه محافل قرآنی رمضان ناجا برگزار شد / توزیع 3 هزار بسته معیشتی و تجلیل از معلم قرآن
کد خبر: 3970950
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

مراسم اختتامیه محافل قرآنی رمضان ناجا برگزار شد / توزیع 3 هزار بسته معیشتی و تجلیل از معلم قرآن

همزمان با اجرای آیین اختتامیه محافل انس با قرآن ماه مبارک رمضان ناجا، توزیع چهارمین مرحله کمک‌های خیرخواهانه کارکنان ناجا در قالب سه هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان به ارزش هر بسته، حدود 400 هزار تومان آغاز شد.

به گزارش ایکنا، اختتامیه محافل انس با قرآن ماه مبارک رمضان ناجا، امروز، 21 اردیبهشت‌ماه با حضور سردار رحیمی، رئیس پلیس پایتخت، حجج اسلام جعفر موحدیان، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت گفت: در طول این ماه حدود ۱۸۰ محفل انس با قرآن کریم در سراسر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شده است.

گزارش تصویری آیین اختتامیه محافل قرآنی ناجا

گزارش تصویری چهارمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه فاتب

وی به توزیع چهارمین مرحله کمک‌های خیرخواهانه همکاران در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و کمک‌های مردم خیرخواه در قالب سه هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان به ارزش هر بسته، حدود 400 هزار تومان اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری است که در مجموع در این چهار مرحله، ۱۱ هزار بسته بین نیازمندان توزیع شده است.

رحیمی بر تربیت نیرو‌هایی قرآنی، انقلابی و ولایی تأکید کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان امسال به ویژه در شب‌های قدر امنیت به بهترین شکل در سطح تهران برقرار شد و خوشبختانه در این ماه، میزان جرایم در تهران، پنج درصد کاهش داشته است.

ارسالی// اختتامیه محافل قرآنی رمضان ناجا برگزار شد/ توزیع 3 هزار بسته معیشتی/ تجلیل از «حبیب مهکام»

در ادامه حجت‌الاسلام جعفر موحدیان، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به برگزاری محافل انس با قرآن در سطح یگان‌های برخوردار از فضای مناسب در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: در 150 یگان دیگر چون سرکلانتری‌ها و نواحی پلیس راهور و ... که فضای باز و مناسب نداشتند، برنامه‌های قرآنی به صورت دسته‌جمعی و با حضور اندک پرسنل برپا شد.

ارسالی// اختتامیه محافل قرآنی رمضان ناجا برگزار شد/ توزیع 3 هزار بسته معیشتی/ تجلیل از «حبیب مهکام»

در بخش دیگر این مراسم نیز حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا بر رزمندگان تربیت شده در مکتب اسلام و قرآن که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این دوره، در صدر آنان است، اشاره کرد و بر برگزاری انتخاباتی پرشور با بهره‌مندی و بسیج همه ظرفیت‌های تهران تأکید کرد.

در پایان این مراسم از تعدادی از قرآنیان برتر ناجا و همچنین حبیب مهکام، استاد و پیشکسوت قرآنی که سالهاست در زمینه برگزاری کلاس‌های قرآن با ناجا همکاری دارد، تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha