چهره‌های برتر قرآنی پایگاه هوایی تبریز تجلیل شدند
کد خبر: 3970905
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵

چهره‌های برتر قرآنی پایگاه هوایی تبریز تجلیل شدند

از چهره‌‌های برتر و ممتاز قرآنی پایگاه هوایی تبریز روز گذشته، 20 اردیبهشت‌ماه طی مراسمی تجلیل شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاجا، مراسم تجلیل از چهره‌های برتر و ممتاز قرآنی پایگاه هوایی تبریز روز گذشته، 20 اردیبهشت‌ماه با حضور امیرسرتیپ دوم خلبان رسولی، فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری برگزار شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از موفقیت فرزندان کارکنان و خانواده‌ها در مسابقات قرآن کریم نهاجا و آجا گفت: قرآن، معجزه بزرگ و جاوید حضرت محمد(ص) و منشور هدایت بشر به سوی سعادت و بهروزی است.

وی ادامه داد: پیروان آیین اسلام، قرآن را می‌خوانند و می‌کوشند رهنمودهای متعالی آن را در زندگی خود بکار گیرند. امروزه لزوم عمل به تعالیم راهگشای قرآن، بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود و قبل از هر چیز، باید قرآن را شناخت و در آن تدبر و تفکر کرد.

در پایان نیز با اهدای هدیه و لوح سپاس از مقام‌‌آوران قرآنی در مسابقات قرآنی آجا و نهاجا تجلیل شد.

همچنین در خبر دیگری از پایگاه شهید فکوری تبریز آمده است، مسابقه کتابخوانی «مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب» با هدف گرامیداشت و تبیین گام دوم انقلاب اسلامی و معرفی هر چه بهتر آن به جامعه، ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه بین کارکنان پایور است.

یادآور می‌شود، این برنامه از سری ویژه‌برنامه‌های «حال خوش خواندن» در گستره مخاطبان مختلف پایگاه بود که به دلیل استقبال کارکنان و به جهت تکریم شرکت‌کنندگان در گستره کل پایگاه و برای همسران و فرزندان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha