تبیین دستاوردهای انقلاب نیاز فوری جامعه است
کد خبر: 3970825
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی تأکید کرد:

تبیین دستاوردهای انقلاب نیاز فوری جامعه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را نیاز فوری جامعه دانست و گفت: ما در انتخابات به‌صورت مصداقی ورود پیدا نخواهیم کرد و ورود ما تبیین‌گرانه خواهد بود و در جهت حضور حداکثری مردم و انتخاب کاندیدای اصلح گام برمی‌داریم.

ورود تبیین‌گرانه به عرصه انتخابات / بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، نیاز فوری جامعه استبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، 21 اردیبهشت‌ماه در جلسه ستاد تبیین دست‌آوردهای انقلاب با تشریح برنامه‌های این اداره‌کل، گفت: به بحث تبیین دست‌آوردهای انقلاب اسلامی باید به‌عنوان یک نیاز فوری جامعه نگاه شود و تمام اعضای ستاد حداکثر تلاش خود را در این راستا انجام دهند.

وی با اشاره به بزرگ‌ترین رخداد سیاسی اجتماعی سال در خردادماه سال جاری، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور انتخابات پیش رو یکی از مهم‌ترین انتخابات‌هاست، لذا باید در تبیین دستاوردهای انقلاب به‌صورت ویژه کار شود تا حضور حداکثری مردم را شاهد باشیم.

رضایی با بیان اینکه با تبیین درست این دستاوردها می‌توانیم افراد خاکستری را نیز وارد میدان کنیم، بیان کرد: ایجاد علاقه بر مبنای اندیشه، بصیرت و آگاهی توده مردم کار اصلی اعضای ستاد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: ما در انتخابات به‌صورت مصداقی ورود پیدا نخواهیم کرد و ورود ما تبیین‌گرانه خواهد بود و در جهت حضور حداکثری مردم و انتخاب کاندیدای اصلح گام برمی‌داریم.

وی یادآور شد: تأثیر فضای مجازی در ایجاد ترغیب به حضور حداکثری مردم بسیار زیاد است و باید در این حوزه با جدیت ورود پیدا کنیم و این میدان را به دشمنان نظام واگذار نکنیم.

انتهای پیام
captcha