اجرای طرح «در هواخوری خدا» در زندان‌های خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3970498
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

اجرای طرح «در هواخوری خدا» در زندان‌های خراسان‌جنوبی

طرح «در هواخوری خدا» در قالب اعتکاف در روزهای ۲۷،۲۶ و ۲۸ ماه مبارک رمضان در زندان‌های خراسان‌جنوبی همزمان با زندان‌های سراسر کشور در حال اجراست.

اجرای طرح «در هواخوری خدا» در زندان‌های خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی زندان‌های خراسان‌جنوبی، غلامرضا روشان، مدیرکل زندان‌های خراسان‌جنوبی، 19 اردیبهشت‌ماه گفت: مددجویان با شرکت در این طرح از  برکات معنوی اعتکاف بهره‌مند می‌شوند و با حضور ائمه جماعت، روحانیون و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل سخنرانی، کتابخوانی، مداحی برای اصلاح و تربیت و تهذیب خود قدم برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۸۰ نفر در این طرح معنوی به‌صورت داوطلبانه مشارکت دارند، افزود: وظیفه زندان‌ها تنها نگهداری از زندانیان نیست؛ امروز زندان‌ها محل اصلاح و تربیت و آموزش مهارت‌های زندگی با تکیه بر تعالیم اسلامی است.

روشان با بیان اینکه زندان‌ها به‌عنوان یک بیمارستان اجتماعی نیازمند یاری همه نهاد‌های برای اصلاح و تربیت جامعه هدف هستند، یادآور شد: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و تلاش اداره‌کل زندان‌های استان در گرفتن رضایت شکات، زمینه آزادی زندانیان بی‌بضاعت استان فراهم شد.

انتهای پیام
captcha