۱۵ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد
کد خبر: 3968995
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

۱۵ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد

معاون مشارکت‌های بهزیستی خراسان‌جنوبی گفت: در راستای اجرای پویش ایران همدل، به همت مراکز و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی از ابتدای ماه مبارک رمضان تا هفدهم این ماه، تعداد ۱۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

شناسایی نیازمندان خراسان‌جنوبی براساس نیازسنجی‌های بهزیستی / ۱۵ هزار پرس غذای گرم توزیع شدحسن رحیمی، معاون مشارکت‌های بهزیستی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، با اشاره به فعالیت مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در ماه مبارک رمضان، گفت: شناسایی نیازمندان براساس نیازسنجی صورت گرفته و در ماه رمضان کمک به این نیازمندان پررنگ‌تر می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای اجرای پویش ایران همدل که به همت مردم و خیران و کمک‌های این افراد به مؤسسات خیریه بهزیستی صورت گرفته از ابتدای ماه مبارک و با محوریت هفته اکرام که از میلاد امام حسن مجتبی(ع) آغاز شده است، مراکز و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در شهرستان‌های بیرجند، قاینات، زیرکوه، خوسف، بشرویه، سربیشه و درمیان تا هفدهم ماه رمضان تعداد ۱۵ هزار پرس غذای گرم به ارزش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بین جامعه هدف و نیازمندان و کودکان مراکز شبه خانواده بهزیستی توزیع کرده‌اند.

معاون مشارکت‌های بهزیستی خراسان‌جنوبی افزود: همچنین این مؤسسات تعداد ۸۵۰ سبد غذایی شامل برنج، ماکارانی، رب، قند و گوشت مرغ و گوسفند را به ارزش تقریبی هر سبد سه تا پنج میلیون ریال تهیه و بین معلولان نیازمند و زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در مناطق حاشیه شهرها و روستایی و مناطق محروم مرزی توزیع کرده‌اند.

رحیمی اظهار کرد: کماکان ادارات بهزیستی و مؤسسات خیریه در شب‌های قدر و تا پایان ماه مبارک رمضان آمادگی دارند تا با دریافت کمک‌ها و مهربانی‌های مردم نوع‌دوست استان و خیران، نذورات نقدی و غیر نقدی این افراد را دریافت و در کوتاهترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی از جامعه هدف بهزیستی برسانند.

وی تصریح کرد: همچنین شماره کارت مجازی مشارکت‌های مردمی بهزیستی در بانک مرکزی به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ و شماره حساب ۴۱۸۰۰۳۴۵۴۱۹۴۷۶۹۶ و همچنین کد #۱۴* مربوط به کمپین ایران همدل برای واریز مبالغ نقدی و مهربانی‌های نیکوکاران در ماه مهمانی خدا درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha