وبینار «عفاف و حجاب در غرب» در بیرجند برگزار شد
کد خبر: 3968975
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

وبینار «عفاف و حجاب در غرب» در بیرجند برگزار شد

وبینار« عفاف و حجاب در غرب» به همت شعبه خراسان جنوبی خبرگزاری ایکنا، سازمان دانشجویان ایران و مرکز علمی کاربردی خراسان‌جنوبی ویژه دانشجویان بیرجندی برگزار شد.

«وبینار عفاف و حجاب در غرب» در بیرجند برگزار شدحمید مرادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: به همت خبرگزاری ایکنا وبینار «عفاف و حجاب در غرب» شب گذشته، ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

وی اظهار کرد: این وبینار با هدف بررسی نقش زن در دنیای اسلام و دنیای غرب و همچنین تفاوت این نقش‌ها که در قرآن و روایات نیز بارها به آن پرداخته شده است، برگزار شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی بیان کرد: این وبینار با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و با نگاهی اجمالی به تفاوت‌های پوشش اسلامی و عدم پوشش اسلامی برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی بیرجند برگزار شد.

مرادی ادامه داد: مقام و منزلت انسان از همه مخلوقات برتر است؛ به شرط اینکه در سیر انسانیت خویش گام بردارد و اگر این اتفاق رخ ندهد انسان در اسفل‌السافلین سقوط خواهد کرد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی بیان کرد: دانشجویان جامعه اسلامی به‌عنوان مغز فکری جامعه باید با رهنمودهای اسلام آشنا شده تا راهی برای ادامه مسیر زندگی پیدا کنند.

وی یادآور شد: محورها و موضوعات زن در اسلام، زن در غرب، آسیب‌های عدم رعایت حجاب، فواید حجاب برای زن و جامعه و نگاهی به زندگی خانوادگی در پرتو حجاب در این وبینار دو ساعته مطرح شد. 

انتهای پیام
captcha