توزیع ۱۱۵۰ بسته غذایی از محل موقوفات بین نیازمندان خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3968550
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴

توزیع ۱۱۵۰ بسته غذایی از محل موقوفات بین نیازمندان خراسان‌جنوبی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی اظهار کرد: از محل عواید ۲۳۹ موقوفه خراسان‌جنوبی، یک هزار و 150 بسته غذایی تهیه و در قالب طرح ضیافت همدلی و کمک مؤمنانه در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

توزیع ۱۱۵۰ بسته غذایی از محل موقوفات بین نیازمندان خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در حاشیه اجرای طرح ضیافت همدلی با اشاره به توزیع یک هزار و 150 بسته غذایی بین نیازمندان این استان، گفت: در راستای اجرای نیات موقوفات و با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تکلیف نیاتی که در این ماه وجود دارد، بسته‌ها غذایی به‌منظور کمک به نیازمندان تهیه و توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۳۹ موقوفه در استان وجود دارد که نیات آنان مربوط به ماه مبارک رمضان است، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت برای پهن کردن سفره افطار سبد‌های غذایی و غذای گرم برای کمک به نیازمندان تهیه شده است.

بخشی‌پور بیان کرد: برخی از نیات موقوفات افطاری است که باید غذای گرم تهیه شود که در این راستا نیز ۱۲ هزار و ۳۵۰ غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.  

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی ارزش ریالی هر بسته غذایی را ۳۰۰ هزار تومان بیان کرد و گفت: این بسته غذایی شامل قند، روغن، برنج ایرانی، رب، ماکارونی، خرما، حبوبات است.

انتهای پیام
captcha