از برگزاری طرح ضیافت الهی تا توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان در بیرجند
کد خبر: 3965431
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

از برگزاری طرح ضیافت الهی تا توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان در بیرجند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند از برگزاری طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با اجرای این طرح ۱۵۰ بسته غذایی از محل موقوفات مرتبط در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

از برگزاری طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه بیرجند تا توزیع ۱۵۰ بسته غذایی بین نیازمندانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند، 29 فروردین‌ماه، اظهار کرد: طرح ضیافت الهی از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا انتهای ماه مبارک در بقاع متبرکه شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در بقاع متبرکه سیدزهرا(س) روستای نوزاد و امام‌زادگان باقریه(ع) بیرجند برگزار می‌شود، افزود: در 10 روز نخست طرح با توجه به محدودیت‌های کرونایی برنامه شاخصی در بقاع برگزار نمی‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند بیان کرد: پس از پایان طرح محدودیت‌های کرونایی اگر وضعیت شهرستان بیرجند به وضعیت زرد تغییر یابد، در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) جشن محوری در امامزادگان باقریه(ع) برگزار خواهد شد.

خدایی تصریح کرد: همچنین پس از محدودیت‌های کرونایی در امامزاده سیدزهرا(س) در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) مراسم جشن برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شب‌های قدر، بیان کرد: همچنین مراسم شب‌های قدر به‌صورت محوری در فضای باز امامزادگان باقریه(ع) برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سه شب قدر با حضور قاری استانی و کشوری خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر در محل امامزادگان باقریه(ع) ۳۰ جلسه تفسیر با حضور آیت‌الله فاضل گلپایگانی، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان از طریق صداوسیما پخش می‌شود.

خدایی اظهار کرد: جلسه محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد احمدی وفا و ۱۰ قطعه تلاوت کوتاه در محل امامزادگان باقریه(ع) ضبط و از طرق صداوسیما پخش خواهد شد.

وی از توزیع ۱۵۰ بسته غذایی در طرح ضیافت الهی به نام «ضیافت همدلی» خبر داد و افزود: این ۱۵۰ بسته از محل منابع موقوفات مرتبط خریداری و از طریق مرکز افق آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) توزیع خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند به اعزام مبلغ اشاره کرد و یادآور شد: یک مبلغ اعزامی در امور زندان‌ها و یک مبلغ در امامزادگان باقریه(ع) مشغول به کار خواهند شد.

انتهای پیام
captcha